niedziela, 30 kwietnia 2017

Anna Crevan Sznajder - Niczyja Zapach Magnoli Przedpremierowo

Zapach Magnolii jest ot kontynuacja losów Crevan. Obecnie Kwiat Magnolii oraz Zapach Magnolii są połączone w jedną całość „ Niczyja".

Jest to powrót, bolesny a może będzie wreszcie normalnie ? Czy da się wejść dwa razy do tej samej rzeki ? Czy warto ? Czy to dobra decyzja ? Co się dalej wydarzy ? Crevan nie będzie mieć łatwych decyzji w tej części.







Anna Crevan Sznajder po raz kolejny funduje nam dość dużą dawkę emocji, zaskoczenia. Do samego końca nie wiadomo co dalej będzie, co się wydarzy jak potoczą się dalsze losy i czy słusznie Crevan postępuje z decyzjami, jak i z czynami.

Cieszę się, że mogłam również przeczytać drugą część i poznać kontynuacje losów głównych bohaterów i powiem wam, że z niecierpliwością czekam na trzecią część. 

Zachęcam was do przeczytania książki, bo warto przenieść się do świata Crevan i jej przyjaciół oraz być w kraju kwitnących wiśni.




Książki można nabyć jak na razie tylko i wyłącznie u autorki.



























 Za możliowść przeczytania książki dziękuję autorce.

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy jest to gatunek w którym sie odnajdę . Tym bardziej ze książki nie dostanę w księgarni a ja jestem leniuszkiem i nie lubię sie starać by zdobyć jakiś egzemplarz . Jednak spodobała mi sie Twoja recenzja. Szczera i ciekawa. Inne teksty rownież świetne. Blog dodaje do obserwowanych i będę wpadać ;) zapraszam rownież do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń