poniedziałek, 1 maja 2017

Magdalena Kozioł - 52 Kolory Życia tom III

Trzecia część porywającej historii o miłości Sally i Jacka. Tom z okładką w kolorze soczystej zieleni mchu skrywa 6 rozdziałów i sześć niezwykłych kolorów wplecionych w kolejne perypetie bohaterów. Życie Jacka znajdzie się w niebezpieczeństwie, czy uda się mu wyjść z opresji? Sally zastanawia się nad sytuacją , w której się znalazła. Jej serce walczy z rozsądkiem. Miłość do żonatego mężczyzny okupiona jest wieloma wyrzeczeniami, jakimi? III tom barwnie to opisuje. Nadmienię, że to moja pierwsza w życiu powieść, którą wydałam pomimo wielu przeciwności i kłopotów. Spotkałam jednak na swojej drodze dobre anioły, które mi podały pomocną dłoń. W życiu trzeba wierzyć w piękno swoich marzeń. A ja polecam gorąco 52 Kolory Życia, ponieważ to moje spełnione marzenie właśnie. Okupione pracą, poświęceniem i ogromną wiarą w to, że chcieć-to móc.







Serie zazwyczaj mają to w sobie, że każdy kolejny tom jest słabszy, znikają chęci, by dalej czytać , nie zawsze dotrwamy do końca . A 52 Kolory Życia są inne , z każdym tomem nie możemy się doczekać kolejnego, z każdą kartką w książce chcemy wiedzieć dalsze losy głównych bohaterów. Cieszę się, że autorka się nie poddała i wydaje / wydała na własną rękę kolejne tomy . A także że miałam przyjemność przeczytać jej twórczość . Magdalena Kozioł naprawdę dobrze pisze , jej twórczość jest świerza , przyjemna w czytaniu. Gdy zaczynałam trzeci tom byłam już po book tour zorganizowanym przez Kasię z Poligon Domowy, gdzie miałam szansę przeczytać pierwsze dwa tomu. Mimo że tomy są króciutkie , to potrafią wciągnąć czytelnika , zawładnąć nim w dobry sposób. 

Mam nadzieje, że autorce uda się wydać wszystkie tomy , przez wydawnictwo , na razie możemy zakupić je tylko i wyłącznie u autorki, ponieważ są to Białe Kruki. 






Cieszę się, że nie muszę czekać na kolejne tomy , gdy zostaną wydane , tylko śmiało mogę iść zaczynać IV tom wspaniałej serii 52 Kolory Życia i się w niej zatracić .

A wy czytaliście już 52 Kolory Życia autorstwa Magdaleny Kozioł ? Nie ? Nie zwlekacie ! Nie pożałujecie, gdy po nie sięgniecie .



























Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję autorce.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za piękną recenzję i czas poświęcony dla moje twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super recenzja, szkoda tylko, że nigdzie nie można dostać tych książek :(

    OdpowiedzUsuń