sobota, 29 kwietnia 2017

Iwona Słabuszewska-Krauze - Portugalka

W tej rodzinie nic nie jest takie, jakie wydaje się na pierwszy rzut oka. Leonardo to ceniony winiarz, który uważa, że udało mu się zapomnieć o tym, co kiedyś utracił. Ktoś jednak wie, że to nieprawda. Camila, piękna i zagadkowa, uchodzi za kobietę sukcesu. Ale zostaje posądzona o morderstwo. Gabierla jest szanowaną seniorką rodu. W sercu jednak skrywa pielęgnowaną latami nienawiść. Jest też Horacio, człowiek, który-wbrew swojej woli-sprawił najwięcej zamieszania. I wreszcie Sophie-obywatelka świata próbująca uciec od toksycznych relacji w rodzinie. Odkrywa coś, co wywraca jej życie do góry nogami i... zmienia przeszłość.




Jest takie miejsce, w które nikt nie zapuszcza się przypadkowo i gdzie sprawy załatwia się we własnym gronie. Dolina Douro

Poczuj prawdziwą Portugalię-słońce i mrok, upał i chłód.

Rozwiąż zagadkę. To opowieść dla ciebie.




Bardzo przypadło mi zdanie do pamięci z okładki „ Kochać chcemy wszyscy, ale to nienawiść bywa prostsza.” Zgadzam się nienawiść nieraz wygrywa z sercem i miłością.

Ta powieść nie tylko intryguje i ciekawi swoimi zagadkami, lecz także wzrusza do łez. W książce jak zwykle dla mnie pojawiają się pytania na które w części dostaje odpowiedzi a niektóre pozostają nie odpowiedzialne. Ale ile ich zostało musicie się przekonać sami. Ostatnio często czytam powieści wydane w wydawnictwie Prószyński i S-ka powiem wam, że dotychczas książki bardzo mi się podobały i byłam zachwycona. A jak było z Portugalką ? Oczywiście również mi się spodobała oraz mam ochotę przeczytać ją jeszcze nie raz i pewnością tak zrobię. Nie raz jeszcze powrócę do Pięknej Portugali, by po raz kolejny przeżywać, wszystko z bohaterami powieści oraz wejść w ten świat. 

Przyznam się, że jest to moja pierwsza przygoda z twórczością autorki i powiem wam, że nie żałuje tej przygody, a także bardzo przyjemnie spędziłam przy niej czas. 

A ty sięgniesz po Portugalkę, by poznać jej sekrety ? By rozwiązać zagadkę, która przez lata nie uzyskała odpowiedzi, rozwiązania ? 



 Za  możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz