poniedziałek, 17 października 2016

CZEKOLADOWY BOOK TAG

CHOCOLATE BOOK TAG






Dziś chciałabym was zaprosić na czekoladowy book tag . Zostałam do niego nominowana przez Dorotę z Przeczytanki.
Book Tag łączy dwie pasje kobiet jak i mężczyzn a są nim książki i czekolada <3



Gorzka czekolada - w mrocznym klimacie

Jak dla mnie to chyba K. C. Hiddenstorm - "Władczyni mroku " połaczenie miłości a także obsesji do Lucyfera.   


Biala czekolada - Ulubiona  lekka - zabawna książka
 
Jak dla mnie zdecydowanie  Edyta Kowalska - Ścieżki życia  , książka jest lekka , milo się ją czyta a gdzie niegdzie można się popłakać z śmiechu . 




Mleczna czekolada - Książka o której tyle sie mówi , że trzeba ją przeczytać 

Ah ! moje faworyty są dwa . Pierwsze - Aleksandra Szoć - Ostatni oddech " i Anna Dąbrowska - " Nakarmię Cię Miłością .


Czekolada z nadzieniem toffi- Książka kóra rozstapia cię od środka.

Tak naprawde to by przy tym pytaniu dużo myśleć , ponieważ jest naprawdę dużo takich książek które potrafią mną zawładnąć  i mnie solidnie rozstopić .

Kit -Kat - Książka która cię zaskoczyła 


Hmmm . napewno zaskoczył mnie Hudsnon - Laurelin Paige  a dlaczego ? No włąśnie spodziewałam się tych samych scen  jak on to widział . Co prawda byly ale inaczej tak jakby opisane z nutką większej erotyki , a także były nowe sceny o których w poprzednich trzech tomach nie było  .


Snicker - Książka na której masz świra. 

Przyznaję się że to "Ostatni oddech " Aleksandry Szoć ale dlaczego. niestety jeszczę wam nie mogę tego zdradzić ale mniejmy nadzieje że już wkrótce tak się stanie.



Gorąca czekolada z bitą śmietaną -Książka po którą sięgniesz by się zrelaksować .

Hmmm . jest sporo takich książek i niestety nie umiem wybrać tylko jednej .





Pudełko czekoladek- Seria, która ma wszystkiego po trochu i każdy znajdzie coś dla siebie.

Ahh ! co za pytanie Seria Uwikładni - Laurelin Paige i Seria Driven - K. Bromberg .






Do  Czekoladowego Tagu Nominuję : 

Papierowy bluszcz , 
Zagubieni w świecie ksiażek ,
Czytaninka ,
Książkowy świat moniki.






3 komentarze:

  1. Dziwne, bo o żadnej z wymienionych tu przez Ciebie książce nie słyszałam :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowy book tag to fajny pomysł ;) Słyszałam tylko o 2 książkach, które wymieniłaś, ale żadnej z nich nie czytałam.
    Obserwuje i zapraszam do mnie!
    http://recenzjebrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń