wtorek, 11 października 2016

LBA - Czyli Poznajmy Się Lepiej

Zapraszam was na LBA - Czyli Poznajmy Się Lepiej do którego zostałam nominowana przez Grażyne z Czytaninki . Za co serdecznie dziękuję ! :)




Pytania od Czytaninka:




1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem zaczeła się w sumie od Czytaninki. Ponieważ  najpierw powstał fanpage Zaczytana i tam miałam swoje początki , potem poznałam Czytaninkę i tak się zaprzyjaźniłyśmy i zaczeła po mnie krzyczeć by zakładać blog i tak powstał blog Zaczytana i od tamtego czasu same dobre rzeczy się dzieją  i  dużo ludzi  dobrych ludzi poznaje .
2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie?
Zależy od tego ile czasu mam , Co prawda nie pracuje , uczę się ale nawet na czytanie nieraz nie ma czasu .
3. Książka, która ostatnio wywołała u Ciebie łzy?
No cóż to chyba Ostatni Oddech - Aleksandy Szoć .Ale czemu to tego nie zdradzę !

4. W życiu chodzi o to by... (dokończ zdanie).
by być szczęśliwym i dostrzegać drobne rzeczy a przde wszystkim spełniać się. Robić to co się kocha  i spełniać marzenia i w tym całym biegu mieć czas dla najbliszych osób .

5. Czy Twoim zdaniem istnieje przyjaźń między kobietą, a mężczyzną?
Nie , prędzej czy później któraś osoba się zakocha .

6. Jaki był/jest Twój ulubiony przedmiot szkolny i dlaczego?

Nie miałam ulubionego przedmiotu w szkole .
7. W jaki sposób poprawiasz sobie ponury nastrój?
Przeważnie albo kupienie książki albo zwykłe jej czytanie .Lub zrobieniem czegoś miłego dla siebie czy bliskiej mi osoby .

8. Czy łatwo wybaczasz wyrządzone Ci krzywdy?
Nie ,  jestem osobą bardzo pamiętliwą .
9. Książka bez której nie mogłabyś żyć to? 
hmm dużo ich !
10. Wolisz czytać książki cienkie, a może grube? 
Hm nie ważne czy jest gruba czy cienka ważna jest jakość i co jest w środku !
11. Jak często uśmiechasz się w ciągu dnia? 

hm nie wiem :D 



Moje pytania:
1. Czy napisałaś kiedyś  książkę lub jakieś opdowiadanie do szuflady ?
2. Kawa czy Herbata do ulubionej książki ?
3. Książka którą nie możesz zapomnieć ?
4. jak kupujesz to w księgarni stacjonarnej czy internetowej ?
5 . Najlepsza ksiażka jaką ostatnio czytałaś ?
6. Twój ulubiony rodzaj książki ?
7. Polski autor czy Zagraniczny bardziej ?
8. Jak długo prowadzisz blog ?
9 .Jak długo czytasz książki ?
10 .Najgorętszy bohater który został ci w pamięci ?
11. Bardziej serie lubisz czy pojedyńcze ksiażki ?


Do LBA nominuję:
Książkowy świat moniki ,
Lottaczyta ,
Stan : Zaczytany ,
Przeczytanki .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz