poniedziałek, 10 października 2016

Skarlet i Albert - Z Podroży do świata retro 2 - Przedpremierowo

Ostatnio dodaje  recenzje przed premierowe książek Skarlet i Albert. Autorka ma genialne pomysły i nie boi się je wykorzystać w swoich książkach i pisze  i piszę i to bardzo dobrze  bo na każdą jej książkę czekam niecierpliwie i chce tego wiecej wiecej.
Po raz kolejny  wyruszam w podróż do świata retro  tym razem z drugą częścią i powiem wam że to dobry wybór.!
W tej części możemy  również poczytać jak być damą , świetne opowiadania, a także przepisy  które cieszyły się swoją popularnością w latach XIX i w XX wieku. Które znowu postanowiłam wykorzystać w swojej kuchni a jakie ?
Jest sporo ciekawych przepisów i napewno smaczne mnie zaciekawiły  dwa Sos Szodonowy i grzanki z parmezanem . 
A także znajdziemy wiele wiele innych takich jak : 
















Jest tu także dużo  niezwykłych i ciekawych opowiadań . Mi osobiście przypadły do gustu dwa Morderstwo we fraku a także Pojdynek  dżentelmenów.  Dlaczego ?  Sama nie wiem po prostu lubie takie ciekawe historie  i uwielbiam o tym czytać.Jest tu też wiele innych ciekawych opowiadań . Które napewno zawładną waszym sercem .







Skarlet coraz bardziej mnie zaskakuje  swoimi pomysłami  , które nie boi się wykorzystać w swoich książkach i swoją niezwykła weną twórczą że tyle wspaniałych książek i opowiadań potrafi napisać . Po każdej przeczytanej jej książce zostaje mi w głowie przepis , który zawsze muszę przenieść do swojej kuchni , a także niezwykłe opowiadania  ktore siedzą w mojej głowie i nie chcą z tamtąd wyjść i  chyba nie chce by wychodziły. Często zastanawiam się jak autorka to robi że jej książki pochłaniają tak czytelnika i tak potrafią władać ich sercem ? Z czystym sercem polecam wam drugą część Z podróży do świata retro . Na moim blogu jeszcze pewnie nie raz o niej usłyszczycie .




Za możłiwość przeczytania książki dziękuje samej autorce .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz