czwartek, 20 października 2016

LIEBSTER BLOG AWARDS

LIEBSTER BLOG AWARDS


Liebster Blog Awards - To wyjątkowa nominacja przyznawana blogerom, przez blogerów, takie wyróżnienie. Dzięki niemu możemy podzielić się ciekawymi linkami z czytelnikami i docenić pracę innych blogerów.
Krótko o zasadach:  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB, blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował

Do LBA nominowała mnie Dorota z Przeczytanki za co dziękuję ;)


Moje odpowiedzi na 11 pytań od Przeczytanki:


1.Gdybyś mógł/mogła przenieść się w czasie to do jakiej epoki i dlaczego?

Hmm .sama nie wiem ;) 


2 .Wymień trzy rzeczy, które zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę.

hmmm. na pewno bez książki nigdzie się nie wybieram baaaa. bez tony książek ! . Na pewno bym zabrała jeszcze mojego chłopaka i hmm . sama  nie wiem bo najważniejsze będę mieć ;D 
hm

3.Gdybyś na jeden dzień mógł/mogła zamienić się życiem z dowolną osobą, to kto to by był i dlaczego?

Z nikim nie chcialabym się zamienić.

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

dużo mam ulubionych piosenek . ;)


5 .Czego nigdy nie zrobiłbyś/zrobiłabyś publicznie?

ah . napewno bym nie śpiewała publicznie 


6 .Twoja wymarzona praca to?

oczywiście praca w bibliotece . ;)


7. Co Cię najbardziej wkurza u najbliższych przyjaciół?

hm . nieszczerość w niektórych sytuacjach , albo gdy o czymś powinnam wiedzieć i dowiaduje się ostatnia a sprawa mnie dotyczy . 

8.Jaki powinien być Twój idealny partner życiowy?

 Ja swoijego idealnego partnera znalazła choć wiem nie ma takich ale my  się dopasowaliśmy w miare idealnie i się uzupełniamy  . Nawet jeźeli się w czymś nie zgadzamy to zawsze któreś idzie na kompromis .


9.Do jakich postaci książkowych jesteś podobny/podobna Ty i Twoja rodzina?

Hm  jeszcze takiej nie znalazłam  lub nie zauważyłam , ;)


10. Na romantyczną kolację wolałbyś/wolałabyś zjeść mięso, sałatkę czy deser? Dlaczego?

Ciekawe pytanie , chyba to by zależało jak bardzo bym była  głodna i czy by to przygotowała moja druga połowa czy kucharz w resteuracji .


11. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Gdzie widze się za 10 lat dobre pytanie  , ale ja nie wybiegam w taką przyszłość , zobaczymy co los nam da i jaką drogą przyjdzie nam iść  . Po ostatnich trudnych chwilach, sytuacjach w moim życiu nie planuje co będzie za 2 , 3 , 5 a może 10 lat .



Moje pytania:

1. Jaki masz swój ulubiony rodzaj książek ? 
2. Czy lubisz poezje ?
3. Gdzie widzisz swój rozwój blogerski za 2 , 3 lata ? 
4. Jak to się stało że postanowiłaś założyć bloga książkowego a nie innego np . tesotawnie czegoś ? 
5. Co Cię motywuje gdy masz tzw. "jesienną depresje " i nie masz ochoty czytać ani pisać o książkach?
6. Twoje największe marzenie związane z blogierm ?
7 . Twój ulubiony  autor / autorka  i dlaczego właśnie on/ ona ? 
8. Czy miałaś  chwile zwątpienia by zostawić to wszystko i przestać być w blogosferze ? 
9 .Gdzie lubisz najbardziej czytać ?  z kawą czy herbatą a może innym napojem ?
10. Jakie masz plany na najblisze miesiące  jako blogerka ?
11. Czy uważasz że przyjaźń miedzy blogerami / blogerkami istnieje ? 


Nominuję:

1. Czytaninka 
2. Lottaczyta
3. Papierowy Bluszcz 
4.Zabubieni w świecie książek 
5.Książkowy świat moniki
6. Stan : Zaczytany 
7. Recenzje Agi
8. Poligon Domowy 
9. Książkowa Dusza 
10. Marta w śród ksiażek 
11. Inna perspektywa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz