piątek, 26 sierpnia 2016

Summer BookTag

Ostatnio zostałam nominowana do Summer BookTag przez Michaline  z blogu Papierowybluszcz.
Także was zapraszam do zapoznania się z moim Summer BookTag.


























Lemoniada – książka, która gorzko i żałośnie się zaczęła, ale potem było już lepiej.

Jak dla mnie dałabym tutaj Calder , który na początku do mnie nie przemawiał a potem mnie rozwalił emocjonalnie na kawałki .





















Złote słońce – książka, która wywołała u mnie uśmiech.

książka która wywoałała u mnie uśmiech jest zdecydowanie książka którą obecnie czytam jest nią Wyśnione Miejsca -Brenna Yovanoff


















Egzotyczne kwiaty – książka, której akcja dzieje się za 

granicą.

Dużo książek które czytam mają akcje za granicą więc ta lista jest spora . 



















Cień drzew – książka, w której tajemniczy, mroczny bohater 
został przedstawiony jako pierwszy.

Hmm . szczerze nie wiem :D  nie pamiętam .





















Plażowy piasek – książka, którą ciężko mi się czytało, z ledwo rozwiniętą akcją.

hm książka którą mi się cieżko czytało szczerze to nie pamiętam bo  nie przypominam sobie takiej książki przez ostatnie tyogdnie .


















Zielona trawka - bohater pełen życia, który wywołuje uśmiech na twarzy.


U mnie to zdecydowanie bohaterka  pozytywki bardzo ciekawie mi się czytało o niej i o jej życiu i dużo sie tam pojawiało mojego uśmiechu :) 
















Arbuz – książka z soczystym sekretem

Hyba nie będzie nic w tym nie zwykłego jak powiem że dla mnie to zdecydowanie Uwikłani , tam pojawiało się sporo soczystych sekretów . 





















Kapelusz na słońce – książka, której akcja rozgrywa się 

wielkim wszechświecie.

jak dla mnie Mały książe nie miałam jeszcze okazji czytać takich książek . 


















BBQ  - bohater opisany jako przystojniak

Hudson <3 i tyle w temacie :D  




Nominuje ; Grażyna z Czytaninka , Magdalena z Zagubieni w świecie książek , Katarzyna z Poligon Domowy i Marlena z -Książkowa Dusza . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz