środa, 24 sierpnia 2016

K. Bromberg - Sweet Ache Krew gęstsza od wody

Tym razem  poznajemy piękną siostrę Caltona Quinlan Westin i Hawklina Playa. Wybucha między nimi dość niezwykły romans. Hawklin jest sławnym muzykiem o dorym sercu . Po raz kolejny bez wahania postanawia wziąść wybryki swojego młodszego brata na siebie . Ale czy wyjdzie mu to na dobre ? czy przyszłość jego zespołu stanie przed znakiem zapytania ? Jaka kara grozi mu tym razem za wybryki brata ?
Quinlan nie ma ochoty być jedną z kolejnych zdobyczy muzyka  , ale ten cel jest o wiele trudniejszy niż jej się wydawało. 
Im bardziej On się stara tym bardziej Ona go unika odsuwa się  , lecz nieoczekiwanie rodzi się miedzy nimi coś pięknego a zarazem prawdziwego. Co przyniesie los ? Czy historia z tak zagmatfanym początkiem zaowocuje ? Czy tych dwoje znajdzie miłość i szczęście ? 





Ksiażka to kolejny tom z serii Driven i powiem wam że z każdym tomem mam nowe  , silniejsze uczucia co do całej serii. Seria bardzo mnie wciągneła i bardzo zaciekawiła z czego się bardzo cieszę. Ksiażki z tej serii  nie są dla każdego ponieważ nie kążdy lubi , mocne sceny erotyczne , mi to odpowiada chyba jak wiekszości czytelników .Co prawda mam dziwne uczucia ponieważ czeka mnie jeszcze ostatni tom z serii Driven i jest mi troche smutno że historia się kończy .  Zdecydowanie książka mnie zachwyciła bardzo dobrze mi się ją czytało . Ciekawi mnie jedno pytanie jak pewnie i was czy w każdej książce tej autorki mamy  doczynienia z nimfomanami ? i tak mocnymi scenami erotycznymi ? jak wam już wspominałam mi one nie przeszkadzają wrecz lubie taki dreszczyk emocji w książkach ale wiadomo nie każdemu one podchodzą . 
Bardzo się cieszę że mogłam się z całą serią zapoznać i napewno wróce do niej nie raz ! 



Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Helion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz