piątek, 26 sierpnia 2016

Dukla - Plener rzeźbiarski

Początkiem Lipca u nas w Dukli rozpoczęto organizacje miejsca pracy dla Artystów rzeźbiarzy zaproszony przez miejscowy Ośrodek Kultury w Dukli . 
Prace odbywały się na powyżej hali MOSiR gdzie zostały przewiezione kloce drewna lipowego i namioty  . Zawitali do nas Artyści znani w środowisku lokalnym i ogólnopolskim rzeźbiarze : 
Paweł Leszega  , Kazimierz Łach  ,Jan Stachyrak , Grzegorz Tomkiewicz , Łukasz Przybyła  . 

Zbój dukielski - wykonany przez Pana Łukasza Przybyłę 



Muzyk ludowy- Kontrabasista  - wykonany przez Pana Piotra Staruchowicza


Maria Amelia Mniszchowa - wykonana przez Pana Grzegorza Tomkowicza




Skrzypek ludowy - wykonany przez Pana Pawła Leszage 


Anioł - wykonany przez Pana Kazimierza Łache



Żyd dukielski - wykonany przez Pana Jana Stachyrak



Wystawe można obejrzeć koło budynku Ośrodka Kultury w Dukli .

2 komentarze:

  1. Ja już byłam tam kilkakrotnie....nawet zrobiłam sobie z Mietkiem zdjęcie obok Amalii(podoba mi się szczególnie ta rzeźba) a także obok Anioła,który dla mnie ma mniej anielskiego,a bardziej...tego ,który straszy. Wspaniały pomysł z tymi rzeźbami,mam nadzieję ,że zabezpieczą to jakoś na brzydką jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł. Rzeźby piękne! Trudno byłoby zdecydować, która najpiękniejsza :)
    Pozdrawiam Duklę :)
    Skarlet

    OdpowiedzUsuń