poniedziałek, 18 września 2017

Mairi Wilson - List z przeszłości przedpremierowo

Wzruszająca Opowieść,

Która Odsłania Sekret Sprzed Lat







Serce Lexy Shaw rozpada się na milion kawałków, gdy w zaledwie kilka dni dowiaduje się o śmierci dwóch ukochanych kobiet w jej życiu: 

matki Isobel i niani Ursuli.







Wkrótce kobietę odwiedza adwokat Ursuli z wiadomością o spadku, jaki zostawiła jej niania. 

Lexy udaje się do Edynburga, by pozałatwiać niezbędne sprawy urzędowe. Porządkując rzeczy Ursuli, trafia na listy z przeszłości. To, co odkrywa, pozostawia ją dłuższy czas w oszołomieniu.




Czy to możliwe, że nie została wcale sama na świecie?




Kobieta wyrusza w podróż, by odkryć prawdę o sobie i swojej rodzinie. Ta misja zaprowadzi ją do upalnego Malawi w Afryce, gdzie podążając za pamiętnikiem Ursuli, cofnie się do lat 40.







Rozpocznij z Laxy emocjonującą podróż i rozwiąż zagadkę z przeszłości.


Mimo bólu, cierpienia, z jakim wzmaga się główna bohaterka po stracie bliskich osób, jest to powieść piękna, wzruszająca, emocjonująca, wciągająca swojego czytelnika.




Historia Lex pokazuje jak, nieraz mało wiemy o sobie i swoich najbliszych, jakie tajemnice skrywają przez lata.

Przyznam się szczerze, że ta powieść emocjonalnie mnie rozbiła, od pierwszych stron wciągnęła mnie i nie mogłam się od niej oderwać. Nawet nie wiem, kiedy tak szybko zleciał czas, tyle, co otwierałam powieść, by ją przeczytać, a już zaraz musiałam zamykać, bo się skończyła. Wydawnictwo Kobiece z każdą książką podwyższa swoją poprzeczkę, coraz to lepsze powieści wydaje.




Dlatego zachęcam Cię czytelniku, tak właśnie Ciebie do sięgnięcia po powieść List z przeszłości. Jest to powieść godna przeczytania, z pewnością nie pożałujesz swojego wyboru.

Ja osobiście jestem zachwycona książką i na duże Tak. Z pewnością nie raz jeszcze po nią sięgnę.





Data Premiery: 6 Październik




























ZA możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz