wtorek, 11 kwietnia 2017

Wioletta Sawicka - Wyspy szczęśliwe

Wrażliwa, ufna, trochę naiwna Joanna pragnęła od życia tylko jednego: chciała mieć rodzinę. Taką, jaką miała, zanim rodzice zginęli w wypadku. Skończyła studia, ale nie myślała o pracy i robieniu kariery. Młodzieńcza miłość zaowocowała ślubem i dzieckiem. Joanna była szczęśliwa, spełniły się jej marzenia. Tomasz prowadził firmę, zarabiał na dobre życie, Joanna zajmowała się córeczką, domem, ogrodem- i to był jej bezpieczny świat. 







Pewnego dnia Joanna budzi się w zupełnie nowej rzeczywistości. Musi stawić czoło dramatycznej sytuacji i zmierzyć z własnymi słabościami, a jest do tego zupełnie nieprzygotowana. W tym najtrudniejszym czasie swojego życia poznaje ludzi, którzy uświadamiają jej, że życie to wzloty i upadki. I to nie sukcesy nas kształtują, lecz przeciwności losu. 




Czy poradzi sobie w tej trudnej dla niej sytuacji ? Jak potoczy się jej dalsza przyszłość ?




Książka jest nie tylko zruszająca, cieakwa, lecz też pobudza w nas dużo pozytywnych oraz negatywnych emocji. Spędziłam przyjemnie przy niej czas, powiem wam, że nie spodziewałam się aż tak dużego zaskoczenia mojego przy czytaniu tej książki. Nie miałam jeszcze okazji czytać książek, twórczości Wioletty Sawickiej i cieszę się, że moje pierwsze spotkanie było tak dobre. Książka jest nie tylko dobrze napisana,lecz dopracowana o najmniejsze szczegóły. Coraz częściej przyłapuje się na tym, że częściej sięgam po polskich autorów i się nimi zachwycam, ich twórczością. Naprawdę polscy autorzy są znajokomici i dobrze piszą, to dlaczego tak mało po nich sięgamy ?

Wioletta Sawicka ma bardzo dobre pióro, bardzo dobrze się ją czyta, zaciekawieniem, od pierwszych stron czytelnik wie, że przyjemnie spędzi czas i nie będzie żałować tego spotkania.




Cieszę się, że miałam przyjemność poznać twórczość autorki, jej nową powieść i z pewnością to nie jest moje ostatnie spotkanie z autorką.




Z przyjemnością Zaczytana poleca  powieść, pewnie nie raz jeszcze do niej powrócę.




Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz