niedziela, 27 listopada 2016

Skarlet i Albert - Kuchnia Bałkańska - Drugie wydanie

Mam okazje po raz kolejny zabrać was w niezwykłą podróż , w którą zabierają nas Skarlet i Albert. W tej książce nie tylko znajdziemy ciekawostki na temat potraw świątecznych na Boże Narodzenie czy Wielkanoc, również znajdziemy tam ciekawe recepty na potrawy zapobiegające otyłości.

Kuchnia to serce każdego domu, musimy się w niej czuć dobrze, zawsze wychodzą z niej ciekawe zapachy, a także pyszności. Większość z nas spędza w tym pomieszczeniu sporo czasu. W tej książce znajdziemy bardzo dużo przepisów m.in. na faszerowanego bakłażana, orzechy po bałkańsku, faszerowaną paprykę. Wiecie, że ja uwielbiam kawę i dużo jej pije i nie mogło mi umknąć także opowieści z nią związane. W najbliższym czasie też planuje popróbować kilka przepisów.





Kuchnia Bałkańska jest to drugie wydanie autorki , która pojawiła się w największej sieci księgarni w Polsce. 

Można kupić w księgarni EMPiK.com z bezpłatną dostawą do najbliższego salonu (lub pod wskazany adres). W ciągu kilku dni system zaktualizuje foto okładki i opis. 

A o to link do książki: 

http://www.empik.com/kuchnia-balkanska-110-recept-scarlet-albert,p1103571824,ksiazka-p



Książki Skarlet i Albert zawsze mnie fascynują i ciekawią. Więc was nie zdziwię, że się w niej zakochałam i na pewno będę musiała ją mieć w swojej biblioteczce. Z przyjemnością mogę wam ją polecić do przeczytania, do zakupu. Bardzo się cieszę, że przy każdej książce Skarlet mogę być tak blisko tych miejsc, tej kultury wraz z autorką. I coraz bardziej mam ochotę spakować, się wziąć chłopaka i jechać na wakacje do tego pięknego miejsca ! . Tak więc nie czekajcie tylko zamawiajcie i czytajcie ! Nie wiem jak autorka to robi, że z każdą swoja książką bardziej chce poznać wszystkie te zakątki, a także coraz bardziej się zakochuje w tym miejscu. 


Za możliwość pzeczytania książki dziękuję autorce .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz