poniedziałek, 28 listopada 2016

Anna Szafrańska - Widmo Grzechu

Główna bohaterka Nel jest kochającą córką oraz siostrą i przyjaciółką. Gwiazda szkolnego kółka teatralnego jest także przewodniczącą szkolnego samorządu. Początkiem nowego roku szkolnego jej bardzo poukładane życie wkrada się chaos. Poznaje młodzieńca, który jest jej przeciwieństwem a mimo to się w sobie zakochują. Lecz to dopiero początek przygody, jej rodzice zabraniają kontaktów z chłopcem. Gdy pojawiają się tajemnice, to nikt nie chce jej wyjaśnić a dziewczyna nie jest pewna komu ufać. Jak potoczą się losy tych dwojga ? Czy poznają prawdę ? Czy ich miłość przetrwa ?






Książka, a raczej historia jest gatunku New Adult. O Widmie grzechu słyszałam dużo dobrych rekomendacji, a także sięgnęłam po kilka recenzji. Wiedziałam, że jest warta przeczytania, lecz nie wiedziałam, że ona jest aż tak dobra. Pochłonęłam ją w całości w jeden dzień i powiem wam, że chce jeszcze więcej i więcej. Książka skrywa w swojej historii wiele tajemnic z przeszłości i jak to często się zdarza dzieci muszą pokutować za czyny rodziców. Mnie historia tych dwojga młodych ludzi bardzo zachwyciła, pochłonęła i z uśmiechem na twarzy śmiało mogę wam ją polecać, bo naprawdę warto ją przeczytać . Jest to debiutancka książka Anny Szafrańskiej, ale ze swoim debiutem weszła w gatunek New Adult z charakterem. Powiem wam, że ostatnio takie emocje miałam, gdy czytałam książkę Agnieszki Lingas -Łoniewskiej Jesteś moją dzikuska . I bardzo się cieszę, że autorka zafundowała mi bardzo podobne emocje , towarzyszyła mi radość , ciekawość co będzie dalej a w niektórych momentach również złość . I chętnie przeczytałabym jeszcze raz tę książkę i na pewno się za nią zabiorę od nowa . Jeszcze nie raz usłyszymy o tej autorce i mam nadzieje, że długo nie pozwoli nam czekać na kolejne swoje książki . 

Autorce dziękuję za tak mega duże emocje, jakie mi zafundowała podczas czytania tej książki . Tak duża dawka pozytywnych emocji podczas czytania książki nie zawsze się zdarza . 





Za    możliwość przeczytania książki dziękuję Autorce .

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię książki z takimi przeciwieństwami, którzy się w sobie zakochują wiec na pewno przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Ale napisałaś ciekawą opinię. :)

    OdpowiedzUsuń