wtorek, 4 października 2016

Marta W .Staniszewska - I Obiecuje Ci Miłość

Poznajemy Izabelle na pierwszy rzut oka wiedzie  ona szczęśliwe , idealne życie .Małżeństwo z mężczyzną którego kocha , tworzą wspólnie idealną rodzinę .W swoim życiu mają prawie wszystko  pieniądze , siebie lecz brakuje im małego człowieczka - dziecka .Jak bardzo jeden wieczór może zmienić wszystko w życiu ? Gdy Wincent nakrywa Tomasza  męża Belli w dwuzancznej sytuacji postanawia  zacisnąć pięść i udawać że nie widział co się wydarzyło tego wieczoru. W głowie Wincenta rodzi się plan , by móc zbliżyć się do niej   , lecz  może zniszczyć ich na dobre lub uratować to co jest stracone . Ale czy to mu się uda ? Czy cel Wincenta : zyskać ponowne zaufanie i miłość wygra ? Czy Ona zdoła mu wybaczyć by móc znowu żyć razem szczęśliwie ? Czy może pójdą osobną ścieżka? 










Książka ma w sobie jakiś magnez , który skutecznie przyciąga  czytelnika .Jest bardzo dobrze napisana  , ma również w sobie jakąś szczypte niepewności . Emocje dają górę podczas czytania  , i jak większość książek pochłoneła mnie  i przeczytałam ją w jeden dzień . Książkę miałam okazje przeczytać w formie elektronicznej  ale to nie zmienia faktu że rozwaliła mnie emocjonalnie ! 
Swoje plusy ma też to że  do takiego stanu podczas czytania doprowadziła mnie polska autorka i jej dzieło . To pierwsze moje spotkanie z twórczością autorki i powiem wam że napewno nie ostatnie . Autorka ujeła mnie swoim talentem a także stylem pisnia i chce więcej więcej !! 
Zdecydowanie jestem na tak i czekam na dalsze  dawki emocji tak dobrych emocji dzięki tej autorce !








Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz