niedziela, 2 października 2016

Laurelin Paige - Hudson - Seria Uwikłani - Przedpremierowo

Przygode z Hudsonemm i Alayna możemy przeżyć  jeszcze raz . Tylko z małym szczegułem  tym razem poznajemy ją oczami Hudsona . W czwartej części uwikłanych mamy okazje poznać nie tylko  jeszcze raz historię tych dwojga, lecz w książce są zawarte też nowe sceny które się działy przed poznaniem przez Hudsona Alayny.
Wiele wam zdradzić nie mogę , lecz mogę was zachęcić do sięgnięcia książki i przeczytania jej. Powiem wam szczerze że jestem rozdarta emocjonalnie  z jednej strony cieszę się że tak szybko mogłam mieć Hudsona w rękach i go przeczytać ,ale z drugiej strony  czuję jakąś pustkę .  Laurelin Pauige stworzyła przepiękny erotyk , który nie należy nazwać pustym erotykiem  tego jest dużo na rynku .Alayna i Hudson to dwójka bardzo sprzecznych  sobie ludzi , oboje w swoim życiu wiele przeżyli lecz oddali się sobie swoim uczucią .






Pytanie czy polecam książkę jest zbędne. Ponieważ cała seria Uwikłanych jest najlepszą serią jaką do tej pory przeczytałam . Przyznam się wam że jeszcze tak rozdarta emocjonalnie nie byłam i długo pewnie swojego serca nie poskładam do kupy . Jest jedna rzecz a raczej bym powiedziała osoba , która bardzo mnie w książce denerwowała i gdybym mogła to bym ją udusiła ale wiadomo bez niej by książka nie była taka dobra oczywiście jest nią Celia .Poznając cała tryligię plus nowe wątki z perspektywy Hudosna jeszcze bardziej oddałam serce serii uwikłani . I powiedzcie mi jak mam pozbierać się do kupy jak nie wiadomo kiedy Chandler wyjdzie ? :( 


 Książka będzie mieć swoją premiere : 07.10. 2016. 

































Za   możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Kobiece .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz