wtorek, 2 sierpnia 2016

Zalotny Tag Książkowy



Dziś chciałabym was zaprosić do Zalotnego Tagu Książkowego , do którego zostałam nominowana przez moją blogową koleżankę :  Czytaninka - Dziękuję za nominację i przeraszam że dopiero teraz ją zauważyłam ! :) 


Faza 1


Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę. 

książkę kupiłam z powodu okładki przyznaję się dlaczego ? bardzo mi się spodobała i szczerze że po przeczytaniu książki zauroczyła mnie i nie żałuję tego wyboru :)

Faza 2

Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis

Książkę kupiłam ze względu na opis książki po czym po przyjściu do domu siadłam i zaczełam czytać i wiecie jaka była moja reakcja ? że czekam na dalsze takie książki i że to był strzał w dziesiątkę 

Faza 3 

Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
K.N. Haner ma  bardzo świetny styl pisania  , nie mogę powiedzieć że ją przeczytałam a raczej że ją wchłonełam odrazu ! 

Faza 4 

Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne

Książka odrazu mnie zaciekawiła i skłoniła do tego by  przejść do kolejnych części , na szczęście miałam odrazu pod ręką kolejną część a na trzecią długo nie musiałam czekać :) 

Faza 5 

Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zarwałaś noc

Dosyć często ostatnio zarywam nocki  by czytać książki , ale ostatnia noc którą zarwałam nocke jest właśnie trzecia część Uwikłanych .

Faza 6 

Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć

Książke przeczytałam kilka miesięcy temu ale w dalszym ciągu nie mogę o niej zapomnieć i chyba tak już pozostanie :)

Faza 7 
  
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
 
Książka rozwala emocjonalnie i dlatego stawiam ją  na pierwszym miejscu . Śmiało mogę powiedzieć że osoba od której dostaję swoją dawkę emocji to zdecydowanie K.N. Haner 

Faza 8 
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym

Zdecydowanie to jest książka z , którą mogłabym się powiedzielic z rodziną a także z zjaomymi 

Faza 9 
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz


Jest dużo takich książek do których będę chciała nie raz powrócić a to chyba jedne z nich :)

Faza 10 
Dzielenie się miłością - nominacje:

Ola - Stan: Zaczytany 
Agnieszka -  Recenzje Agi
Karolina - Lottaczyta  

1 komentarz: