środa, 3 sierpnia 2016

Laurelin Paige - Uwikłani Na Zawsze

Alayna oraz Hudson  starają  budować swoje życie oraz związek . Jednak nie zawsze jest kolorowo tajemnice  , niedomówienia a także osoby które są przeciwne ich związkowi dają góre . 
Alayna gdy Hudson się odsuwa postanawia walczyć o ukochanego  . Ale czy poradzi sobie z tajemnicą jaką Hudson ukrywa ?  Jak Alayna odnajdzie się w sytuacji kiedy dowie się prawde ? Odejdzie ? zostanie ?   




Tego wam nie zdradzę !  Przekonajcie się sami bo naprawdę warto ! 

Powiem wam że miałam kilka scenariuszy pod koniec książki  , ale takiego scenariusza się nie spodziewałam . 
Uwikłani Na Zawsze jest to ostatnia część trylogii o Alayny i Hudsona . Po przeczytaniu wszystkich części jestem totalnie rozwalona emocjonalnie  i tego nie da się szybko poskładać  , nie zapokaja to mojego serca że to ostatnia część . 
Ale cieszę się że je wybrałam bo to naprawdę świetna trylogia i zostanie w moich myślach i sercu na długo .  
Przyznam się wam że w trzeciej części nie obyło się bez chusteczek ! nie często płacze przy książkach ale jak płacze to książka zawsze zostaje w moim serduchu . 

Niedługo ukaże się książka Hudson , która jest  kontynuacją gorącego romansu między Alayną i Hudsona widziany jego oczami . I powiem wam czekam cierpliwie ale nie wiem czy wytrzymam . 





Za możliwość przeczytania trzeciej części Uwikłanych dziękuję Wydawnictwo Kobiece  , dziękuję za zaufanie jakie mi daliście :) 



1 komentarz:

  1. Już jestem ciekawa tej książki :) niedługo i ja po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń