środa, 24 stycznia 2018

Marcie Steele - Druga Szansa

Urzekająca opowieść o miłości i pięknych butach! 




Ile można dawać szansę miłości?




Riley Flynn pragnie poznać kogoś, kto da jej wreszcie szczęście.

Okazuje się jednak, że znalezienie właściwego mężczyzny nie jest proste, zwłaszcza że kobieta cierpi po ostatnim rozstaniu.

Jej serce zostało zranione i obiecała sobie, że już nigdy nie uwierzy żadnemu facetowi.

Na szczęście ma przy sobie przyjaciółkę Sadie, której zawsze może się wyżalić. 

Ona również stara się wyleczyć niezagojone rany, odkąd zmarł jej ukochany mąż.







Kobiety pracują w uroczym sklepiku z butami, który jest dla nich odskocznią od codziennych smutków.

Pewnego dnia dowiadują się, że butik ma zostać zamknięty, a one stracą nie tylko pracę, ale też bezpieczną przystań.

Przyjaciółki postanawiają za wszelką cenę ocalić ukochane miejsce.







Kiedy wspólnie pracują nad planem ratowania butiku, uświadamiają sobie, że to najwyższa pora na zmiany w życiu.

Czy to możliwe, że tuż za rogiem czeka druga szansa na miłość i nowe początek?




Magiczna opowieść dla każdej kobiety, która chce się śmiać i płakać jednocześnie oraz odnaleźć miłość, pasję i piękne buty.




Druga szansa jest to powieść wciągająca, przyjemna , lekka. Świetnie mi się ją czytało, przyjemnie, lekko, powiem wam szczerze że, tej powieści na początku nie dawałam dość dużych szans. Lecz się cieszę że autorka mnie przekonała swoją świeżością,  dbaniem o najmniejsze szczegóły.



Przyznam się wam, że powieść wybrałam na takim zwanym spontanie, nie przypuszczałam że, aż tak mnie zaintryguje, wciągnie w swój świat, w świat głównych bohaterek . Powieść , napisana z humorem , świeżością. Wydawnictwo Kobiece od samego początku roku, daje dość dużą poprzeczkę z wydawanymi książkami. Rok 2018 z tym wydawnictwem zapowiada się, bardzo ciekawie, intrygująco , zastanawiam się tylko co będzie dalej? Jakie powieści , a przede wszystkim jakie poprzeczki wydawanych książek da nam wydawnictwo ?

Cieszę się, że  mój wybór książki okazał się udany, i mimo że, przygodę z tą autorką i jej twórczością miałam po raz pierwszy  to jednak była udana przygoda. 

Z przyjemnością oraz czystym sumieniem polecam wam najnowszą powieść MArcie Steele - Druga Szansa







Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Kobiece. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz