sobota, 16 grudnia 2017

Whitney G. - Turbulencja

Weź mnie bez zastanowienia.


Pocałuj mnie mocniej.

Bierz mnie znowu i jeszcze raz.







Cała nasza historia to taki banał...

Facet spotyka kobietę.

Facet flirtuje z kobietą.

Facet ląduje z kobietą w łóżku.

Nasza historia miała się zakończyć po kilku orgazmach.

Zaraz po tym, jak poszliśmy własnymi drogami.




Ale potem spotkaliśmy się ponownie...

I żadne z nas nie mogło odejść.







Nasze zasady były proste.

Nasza namiętność sięgneła granic szaleństwa.

Nasze serca miały być bezpieczne.




Ale kiedy coś cię pochłonie do głębi...

Coś tak odurzającego i nieuniknionego,

to zaryzykujesz wszystko, co kiedykolwiek miałeś.

Nawet jeśli wiesz, że możesz sięgnąć dna i spłonąć.




To my.

To nasza pokręcona miłość.

To Turbulencja.




Mama by nie była ucieszona na takiego faceta dla ciebie lub każdej z nas. Książka kipi pożądaniem, namiętnością oraz emocjami. Powiem wam szczerze że emocjonalnie zostałam rozawalona na drobne kawałeczki, czy i kiedy się pozbieram po Turbulencji nie wiem. Czy polecam wam tą powieść ? Tak z przyjemnością z czystym sercem , jak najbardziej to powieść dla was , na ciepłe wieczory przy kominku i z lampką wina, ja właśnie tak spędzałam czas czytając tą niepowtarzalną oraz zmysłową powieść. 
Zastanawiam się , jak w tym roku wydawnictwo Kobiece wydaje tak emocjonujace powieści, kipiące seksem oraz tak dobre powieści przede wszystkim , to jakie będzie wydawać w 2018 roku ? 


Przyznam się, że jest to moja pierwsza przygoda z twóczością Whitney G. ale  bardzo udana, i chętnie sięgnę po jej następne powieści . 

Z przyjemnością wam polecam tą powieść , naprawdę warto mieć ją u siebie w biblioteczce.



























        Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz