piątek, 29 września 2017

Natasza Socha - Zula w szkole czarownic

Cześć, jestem Zula!







Moja babcia, Wielka Czarownica Liliana, zaprosiła mnie do prawdziwej szkoły czarownic, gdzie odbywają się niezwykłe lekcje znikania, latania oraz zielarstwa. Brzmi fantastycznie prawda?







A to dopiero początek tej przygody! Moje nowe znajome, Matylda i jej wiewiórka, niespodziewanie znikną, więc już się chyba domyślacie, kto stawi czoła licznym niebezpieczeństwom w trakcie poszukiwań... A na końcu zaproszę was na najprawdziwsze Halloween z kupowymi ciasteczkami. To jak? Jesteście zainteresowani?







Pod moją nieobecność ciotki Hela i Mela oraz moi przyjaciele, Kajtek i Maks, będą próbowali powstrzymać burmistrza przed zniszczeniem Poziomkowej Polany.




Jakich sztuczek użyją?



Zula w szkole czarownic jest to druga część bajki opowiadającej o przygodach szalonej i zwariowanej Zuli i jej przyjaciół.

Jest to bajka dla każdego, dla dużego i małego dziecka, świetnie ją się czyta, a obrazki, które są w książce oddają cały klimat bajce, oraz wzbudzają większą wyobraźnię u dzieci.

Jest to wesoła, ciekawa bajka, która wciągnie od pierwszych stron dziecko i nie tylko.

Cieszę się, że miałam okazję przeczytać kolejną część o Zuli i przyznam się, że nie mogę już doczekać się kolejnej części tej zwariowanej dziewczynki.



Jest to bajka, którą warto zakupić i przeczytać wraz z dzieckiem, wzbudza wyobraźnię, ciekawość u pociech.

To jak sięgniesz po bajkę Zula w szkole czarownic ? Dasz się zaczarować Zuli ? A może pomożesz Zuli odgadnąć tajemnice, jakie tym razem się kryją w jej przygodzie ?




Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Nasza Księgarnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz