piątek, 8 września 2017

Danuta Awolusi - Nie proszę o miłość

Dwie singielki.

Dwie historie.

To samo pragnienie miłości.







Przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu nowego życia. Hania pragnie prawdziwego uczucia. 

Ewa-po rostaniu z partnerem-kolejnych przygód i erotycznego spełnienia.




 Ewa: Podejdę do sprawy z godnością, bo nie mam siedemnastu lat, żeby zachowywać się jak rozhisteryzowana Julia. Zero Juli.

Ja jestem Balladyna. Nie morduję (jeszcze) i nie mam żądzy władzy (na pewno?), ale jestem babą z charakterem. I lepiej ze mną nie zadzierać.




 Hania:

Czy ty, Hanno, wiesz, że nikt nigdy nie będzie ślubował ci ani miłości, ani wierności i że będziesz sama aż do śmierci?

Czy ty, Hanno, wiesz, że nie zostaniesz niczyją żoną, bo nikt nie będzie w stanie cię pokochać?







Co łączy tak różne kobiety? Samotność, do której żadna z nich się nie przyznaje, a która sprawia, że z obawą myślą o dalszych etapach życia. Dokąd zaprowadzi je ten strach?




Mocna, słodko-gorzka opowieść o egoizmie i związkach, oczekiwaniach i rozczarowaniach, zdradzie i naiwności.

A także o trudnej przeszłości, która pada cieniem na przyszłość.




Ta historia jest aż za bardzo prawdziwa.




Powieść Nie proszę o miłość należy do powieści tajemniczych,dość emocjonujących, poruszających. A dlaczego do tajemniczych ? A dlatego że są tu poruszane dwie niezwykłe historie o kobietach, a także ich przeszłości.

To powieść o w gruncie rzeczy dwóch pięknych, emocjonujących, wartościowych kobietach, które szukają miłości, szczęścia, chcą być dla kogoś ważne. 

Danuta Awolusi w tej powieści ukazuje nam swoje nowe ja, swoje dobre pióro, które dba o szczegóły, dopieszcza je. 

Jest to moja druga przygoda z autorką i jej twórczością i powiem wam, że coraz więcej chcę wypatrywać u autorki na blogu czegoś nowego, czekać na nowe powieści.

Parę dni zwlekałamby sięgnąć po  książkę i powiem wam, że żaluje że tak późno się odważyłam. Ta powieść naprawdę jest godna uwagi, dlatego czytelniku nie zwlekaj z podjęciem decyzji czy chcesz ją przeczytać.

Z czystym sumienie, sercem pragnę właśnie Tobie czytelniku ją polecić, by trafiła do Ciebie w twoje ręce, i byś mógł/mogła cieszyć swoje serce, oczy tą powieścią.







Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Pascal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz