piątek, 11 sierpnia 2017

Anna Klara Majewska - Majorka W Niebieskich Migdałach

Pod Słońcem Majorki Miłość I Zemsta Są Tak Samo Gorące.




Kontynuacja Bestsellerowych Powieści.




Magda nareszcie prowadzi ustabilizowane życie w Warszawie;

syn Michaś dorasta, życie rodzinne toczy się własnym rytmem, a odnowiony dom na Majorce jest spełnieniem marzeń. Jednak po pięciu latach małżeństwo z Markiem utknęło w martwym punkcie-zdominowane przez rozpieczszoną córeczkę i nadwyrężone obecnością seksownej opiekunki, Oksany. Na domiar złego w matce Magdy, emerytowanej doktor weterynarii Krystynie Dziubak-Kalińskiej, obudził się demon literacki.




Pod pseudonimem publikuje ostre erotyczne powieści, których bohaterowie przypominają Magdzie... Oksanę i Marka. Czyżby pod jej nosem kwitł romans męża z nianią? Dowody zdrady same wpadają jej w ręce. 

Magda ucieka, by znaleźć ukojenie w Majorce, gdzie kwitną migdały, a zemsta ma słodki smak pomarańczy.



Bardzo się cieszę, że mogłam przeczytać tę powieść. A jeszcze bardziej, ponieważ w przygotowaniu jest serial na podstawie powieści, więc niedługo będę mogła oglądać to, co miałam w głowie przez dłuższy czas, to co sobie wyobrażałam czytając powieść.

Jest to trzecia część powieści i bardzo ciekawa, tajemnicza. Magda boryka się z dużymi myślami czy jej mąż ma romans ? Jak potoczą się losy tej trójki ? By poznać odpowiedzi na pytania musicie oczywiście sięgnąć po powieść ja już w większości je mam.

Jest to trzecia i ostania część bestselerowej trylogii.

Jest to moje kolejne spotkanie z twórczością Anny Klary Majewskiej,po raz kolejny zaprowadza mnie w świat książki, jak to robi ? Nie wiem, ale wciąga mnie w swoje książki, czuje się jak bym była tam razem z Magdą, Oksaną, Markiem oraz Krystyną.

Pisze lekko, przyjemnie, z nutką świeżości przy każdej książce. Ja jestem zachwycona i z przyjemnością wam polecam trylogie o Majorce.

To, jak sięgniecie po  świetną trylogię ?































Za możliwość przeczytania powieści dziękuje wydawnictwu Wielka Litera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz