niedziela, 2 kwietnia 2017

Kaja Kowalewska - Play Listy,Czyli nie wszystkie fobie są o miłości

Jestem Lea. Mam trzydzieści lat. Kiedyś byłam zakochana. Nie wszystkie fobie są o miłości. Nie wszystkie lęki są o łazach. Do dziś boję się alkoholików. Zrobiłam sobie tatuaż na lewym udzie. Wtedy. Od serca. Jestem Lea. Mam srebrne włosy.










Play listy, czyli nie wszystkie fobie są o miłości przeczytałam dzięki book tour. Powiem wam, że książka jest bardzo ciekawa, intrygująca, zaskakująca, a także pobudza wyobraźnię u czytelnika.

Ta powieść balansuje między uczuciami czytelnika. Play Listy władają czytelnikiem, wzbudzają w nim sporą dawkę emocji , ale czy pozytywnych ?

Ciesze się, że miałam okazję przeczyta tę książkę właśnie dzięki book tour. Książka jest bardzo ciekawa i warta, by po nią sięgnąć i się w niej zatracić.

Z przyjemnością mogę wam ją polecać, jej nie można nie przeczytać. Czyta się ją szybko, przyjemnie z ciekawością .
 W książce pojawia się sporo pytać ale czy na wszystkie dostałam odpowiedź ? Czy dowiedziałam się wystarczająco ? Tego musicie się przekonać sami . Naprawde warto . Cieszę się żę  mogłam nie tylko przeczytać tę ksiażkę , lecz takżę zapoznać się z twórczością autorki.






A ty sięgniesz po Play Listy ? Dasz się skusić, by poznać Lea ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz