środa, 8 marca 2017

Oliwia Szadkowska - Druga strona anioła .

„ W tym szaleństwie jest metoda.” 

W życiu nie wszystko musi mieć sens,

aby mogło dziać się naprawdę. Tak się właśnie stało w życiu Ann. Zwykła, niewyróżniająca się dziewczyna, poznaje zupełnie inną rzeczywistość, która doprowadzi ją do poznania najgłębiej ukrytych, choć wcale nietrudnych prawd życiowych. Ale z nimi wcale nie jest jej łatwiej.




Czy wytrzyma presję życia ?

Czy będzie gotowa poświęcić swoje życie ?




Pierwsze wrażenia, gdy sięgałam po powieść, książka dla młodzieży ? Anioły i co jeszcze ?

Mimo iż czytałam opis książki wcześniej, sceptycznie podchodziłam do książki. A tu miłe zaskoczenie, rozczarowanie, gdy w tle książki pojawia się romans i to z pewnością nie jest dla młodzieży.




Autorka pomysł na fabułę książki ,zbudowanej wokół motywu aniołów miała bardzo dobry. Książka z pewnością przypada do gustu, pochłania swojego czytelnika. Ja sama nie mogłam się od niej oderwać, aż do ostatniej strony. Granice między złem a dobrem w życiu Ann, skłaniają czytelnik do wielu pytań.







Druga strona anioła to zdecydowanie ciekawa, interesująca książka, bardzo dobrze napisana.

Akcja książki jest pełna tajemniczości, wciąga swojego czytelnika oraz jest dynamiczna.

Pytanie, czy warta jest, by po nią sięgnąć i się w niej zatracić ?

Z pewnością tak ! Warto spędzić nad nią parę dobrych chwil, godzin.

Ja sama jeszcze do niej nie raz powrócę, by po raz kolejny być przy Ann.

Nie wiem jak autorka to zrobiła, ale przeniosła mnie podczas czytania książki w świat Ann.






Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję wydawnictwu Psychoskok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz