niedziela, 8 stycznia 2017

Vi Keeland - Gracz

Delilah Maddox, dziennikarka sportowa po raz pierwszy prowadzi wywiad z Brodym Estonem w męskiej szatni. Brody Eston słynny rozgrywający zdecydował się osłonić przez Delilah dosłownie wszystkie karty. Nieprzewidywalny, pewny siebie oraz arogancki gracz zrzucił ręcznik z bioder w chwili, gdy kobieta zadawała mu pierwsze pytanie. Liczył na mały flirt ? A może po prosty chciał zaliczyć ? 

Delilah-nie umawia się z takimi typami.

Brody- to ostry i pewny siebie gracz.




Gracz ma inne plany wobec drobnej Maddox, a jego męska duma zdobywcy nie pozwoli mu zrezygnować. 

Jak potoczy się ta znajomość ? Które z nich odniesie zwycięstwo w tej walce ?







Książka Gracz jest w pewnym sensie zaskakująca, tam nie tylko odnajdziemy pewne tajemnice z przeszłości głównych bohaterów, lecz także pożądanie, namiętność.

Cytat z okładki „Ostra rozgrywka zmysłów, w której wszystkie chwyty są dozwolone” Idealnie oddaje książce swoją tajemniczość. Czytając Gracza w ogóle nie zauważyłam, kiedy mi czas zleciał i kończyłam książkę . Ja postanowiłam sobie dawkować swoje „randki książką Gracz . Muszę wam powiedzieć, że książka jest bardzo lekka i bardzo dobrze mi się ją czytało , przede wszystkim nie nudziła mnie i przyjemnie mi zleciał przy niej czas . Z autorką Vi Keeland to było moje pierwsze spotkanie, ale ja się pytam, kiedy będzie następne ? Czytając książkę w niektórych momentach nie umiałam się powstrzymać od śmiechu . Książka Gracz rozwala emocjonalnie swojego czytelnika i to na małe drobne kawałeczki . W Graczu kipi od namiętności , pożądania oraz seksu .

Do historii Brodego i Delilah z pewnością wrócę jeszcze , a końcówka książki mnie tak rozwaliła, że mam nadzieje będzie kontynuacja ich historii. I na to w głębi duszy liczę . 

A wam z przyjemnością polecam Gracza , dajcie się ponieść emocjom i sięgnijcie po tą książkę, bo warto .







Gracz miał premierę: 06.01.2017 .



Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Kobiece .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz