sobota, 17 grudnia 2016

Magdalena Kozioł - 52 Kolory Życia tom II

52 Kolory życia tom II jest to kontynuacja historii o Sally i jej miłości. W tej części poznajemy rodzące się uczucie podziędzy Sally a Jackiem-żonatym policjantem. Kobieta ma duży dylemat i zbytnio nie wie jak postąpić. By słuchać głosu serca , podążać za nim Sally musi przystąpić do miłosnego trójkąta. A rozsądek zapala jej czerwone światełko, lecz wszystko układa się wbrew niemu . Jaką decyzje podejmie Sally ? Czy wybierze głos serca i miłosny trójkąt, czy może rozsądek i porzuci myśl o romansie ?



Drugi tom jest nieco dłuższa, ale za to nie koniecznie gorszy. Bardzo miło spędziłam czas i powiem wam, że , książkę czytało mi się bardzo dobrze . Szkoda, tylko że tak szybko jest za mną. Jest bardzo lekka , emocjonalna , a także pojawiają się w niej motywy związane ze spotkanie z porachunkami mafijnymi .

I tu robi się ciekawiej , bo nieoczekiwany zwrot akcji szybko następuje . Bardzo ciekawią mnie dalsze tomy 52 kolorów życia , z pewnością po nie sięgnę choćby z czystej ciekawości . 

Tom II podnosi napięcie w czytelniku i pozwala się nam w tym momencie zatrzymać by przemyśleć , w co wpakowała się główną bohaterka . Pierwsze dwa tomy miałam okazję przeczytać dzięki book tour , który zorganizowała moja koleżanka Kasia z Poligon Domowy . Z czego się ogromnie cieszę , bo dzięki temu mogłam poznać twórczość Magdaleny Kozioł a przede wszystkim historie Sally. 

Książka mimo elementów kryminału posiada dużo barwnych elementów . Co z pewnością przyciąga czytelnika . Ja osobiście jestem zadowolona, że sięgłam po tę książkę . A wy dacie się ponieść barwnym emocjom i sięgniecie po 52 kolory życia ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz