sobota, 24 września 2016

Skarlet i Albert - Smaki bałkańskiej podróży cz.1 Lato - przedpremierowo

Lato jest to również nowa książka Skarlet i Albert . Zaprowadzają nas w nie zwykłe miejsca , poznajemy  jeszcze bardziej kulturę ,mentalność i różnorodność ludzi . Bardzo mi się spodobał cytat na początku książki który zostanie mi chyba już do końca . 

                                " Każde miejsce i  każda historia ma swój smak . Każda nawet prosta                                                       potrawa ma swoją historię , którą musisz poznać jeśli chcesz , żeby Twój umysł 
                                  poczuł atmosferę miejsca , z którego przywędrował nowy smak. Tylko wtedy 
                                                                     zrozumiesz  jej wyjątkowość " 



Skarlet po raz kolejny  urzekła mnie swoimi  przepisami , wyjątkowymi miejscami , historią  . Najbardziej spodobał mi się jeden rozdział o którym myślę cały czas jest to  " Domy z duszą i nie widzialny patron " nigdy nie myślałam o domach w ten sposób jaki autorka je opisała . Powiedzcie mi jak to się dzieje że z każdą  przeczytaną książką autorka przybliża mnie  bardziej do pięknej Bułgarii . Że chce tam być  zwiedzać z nią , poznawać tylu wspaniałych ludzi , tyle wspaniałych miejsc  i potraw ? 



Autorka piszę nietypowe przewodniki o Bułgarii i tyle pięknych historii miejsc potraw a nawet ludzi tam się znajdują . Całkowicie oddaje serce  jej książkom i czekam na kolejne dawki emocji , zachwytu  ! 




























Za   możliwość przeczytania książki przed premierą dziękuje samej autorce .

1 komentarz: