środa, 7 września 2016

Monika Błądek - Sprawiedliwi Gloria

Mamy rok 2025 gdzie Unia Europejska się już rozpadła , kraje dbają już tylko o siebie. Poznajemy młodą dziewczyne o imieniu Gloria ma siedemnaście lat i trafiła pod opiekę ciotki , która mieszka w Paryżu . Kilka lat później na jej drodze pojawia się starszy od niej Asłan Zuradow ,młody mężczyzna pomaga jej przetrwać w świecie tak innym od tego co było kiedyś . Wciąga ją w krąg konspirantów którzy walczą  o władzę i wpływy formującym się od nowa społeczeństwie . W tym samym czasie Trion Spat Drakin informuje Trojo  Orila że zostanie skazany na likwidacje , może jednak uniknąć  śmierci  lecz musi się zgodzić na resocjalizacje na ziemi .
Jak Trojlo  poradzi sobie na ziemi ? Czy Gloria dowie się prawdy kim są sprawiedliwi ? A może postanowi zostać jednym z nich ?





Trochę obawiałam się książki , ponieważ jest podoba do np . Igrzysk Śmierci  a one nie koniecznie przypadły mi do gustu . Lecz pozytywnie mnie zaskoczyła i z każdą stroną coraz bardziej mnie do siebie przekonywała . Książka jest bardzo dobrze napisana a dialogi ? hmmm dialogi są bezcenne ! 
Przy czytaniu książki w mojej głowie pojawiło się dużo pytań  , na niektóre z nich uzyskałam odpowiedzi na nie które nie i dalej mi siedzą ale miejmy nadzieje że przy następnej części je uzyskam .  Również się cieszę że mogłam Glorie przeczytać jak wiecie często piszę że cieszę sie że mogłam poznać twórczość danego autora , tak było również teraz .Dzięki przeczytaniu Glori mogłam z nią uzyskać jakąś wieź i z tego się bardzo cieszę . Zdecydowanie czekam na kontynuacje Glori ! .


Premiera Książki : 07.09. 2016 r. ( Dziś ) 

Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictu  Wydawnictwo Akurat i Business & Culture  


1 komentarz:

  1. Dziękuję :)
    A przy okazji. Cieszy mnie, kiedy czytelnik zadaje sobie pytania. Tak jak Gloria ;)

    OdpowiedzUsuń