piątek, 30 września 2016

Aneta Krasińska - Finezja uczuć

Poznajemy Alicje, jej męża Adama i ich dwójkę synów mieszkających w podwarszawskim miasteczku. Ich życie się niczym zbytnio nie wyróżnia -  praca , dom.   W ich związku od dawna brak namiętności a także  szczerości . Ona jest księgową  a On kierownikiem banku . Dni są takie same , nudne , długie . Oprócz dzieci i kredytu hipotycznego nic ich  już nie łączy . Młoda kobieta poznaje księdza , który przygotowuje  jej młodszego syna do sakramentu I Komuni św. 
Jak się potoczą dalsze spotkania z księdzem ? czy połączy ich miłość do siebie ? Czy w dzisiejszych czasach można pozwolić sobie na miłość do księdza ?






Książka wzbudza dużą ciekawość  . Jest dobrze napisana lecz przyznam wam się szczerze mnie nie porwała . Książkę co prawda dobrze mi się czytało ale  brakowało mi tego czegoś w niej . Może jestem za bardzo przesiąknienta erotykami , nie wiem ale mną książka nie zawładneła . Z twórczością autorki miałam styczność pierwszy raz włąsnie przy book touru Literacki Świat Cyrysi  , lecz się nie zrażam i postaram się jeszcze coś autorki przeczytać . Ale oczywiście czy ja mam racje możecie się sami przekonać i sami sięgnąć po książkę Finezja uczuć  i sprawdzić czy mam racje . Ja mam nadzieje że autorki swoją opinią nie uraże  i napewno sięgne jeszcze po jej następne książki :) 

































Za   możliwość przeczytania książki dziekuję samej autorce jak i blogerce , która organizowała na swoim blogu book tour Literacki Świat Cyrysi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz