poniedziałek, 12 września 2016

Agnieszka Lingas-Łoniewska - Skazani na ból

Poznajemy młodego 20stoletniego skinheda o imieniu Aleks . Chłopak ma swoje prwady i ideały w które wierzy .Na swojej drodze spotyka mlodszą o dwa lata Amelie dziewczyna ma za sobą tragiczną przeszłość . Ich drogi się połączyły mimo że nigdy nie powinny.  
Ona - z dobrego domu , kujonka , z pełną rodziną  lecz posiada mała  tajemnice z przeszłości .
On- skin ,bez ojca zarabiający na siebie z trudnościami w domu ale z dobrym sercem .
Mimo wszystko ich drogi ze sobą się połączyły  .
Czy Amelia wyjawi swoją tajemnice  Aleksowi ? Co szykuje dla nich los ? 
Czy ich miłość przetrwa ? Czy będą mogli być razem ?
Skazani na ból to historia opowiadająca o pogoni za miłościa , za poczuciem bezpieczeństwa  , oparcia a także za odnalezieniem swojej tozsamości 





Skazani na ból to książka bardzo dobrze napisana która powialiła mnie na kolana . Bardzo szybko mnie pochłoneła aż dech mi zapierało . Spędziłam z nią większość weekendu  ponieważ zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie i dała mi też sporo dobrych emocji .Bardzo lubie takie młodzieżowe książki opowiadajace o milości dwojga luidzi jakie mają niekiedy dość trudne wybory i wyboistą drogę do szczęścia , do odnalezienia siebie , swojej tożsamości . Polscy autorzy piszą naprawde dobre książki i szkoda że coraz częściej sięgamy po tych z zagranicy i czytamy ich książki a naszych autorów większość albo nie znanym albo nie chcemy czytać bo mamy jakieś tam swoje przekonania . Ja osobiście bardzo się cieszę że mogłam poznać twórczość Pani Agnieszki i napewno jeszcze nie raz wyciągne ręke w kierunku jej książek 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz