wtorek, 16 sierpnia 2016

K. Bromberg -Fueled napędzeni pożądaniem Tom II

Fueled to ciąg dalszy namiętnej historii Rylee i Coltona. Gdy kończył się pierwszy tom dramatyczną sceną wydawać się można że Rylee wyjdzie i nie wróci . A jednak jest inaczej Rylee postanawia walczyć o Caltona  , który chce się przełamać i spróbować .Namietność , magiczny sex , rostania i powroty oraz odkrywanie przeszłości mężczyzny to stały element drugiej części .
Autorka jest bardzo nieprzewidywalna gdy zakończenie pierwszej części  mnie zdziwiło myśłałam że w drugim zachowanie głównej bohaterki będzie inne a jednak ...
Zadziwiające jest to że na przemian się ranią i kochają potrafią zadawać sobie ból i go leczyć nieziemskim sexem .





Ksiażka bardzo mnie pochłoneła i nie mogłam się od niej oderwać i nawet chyba nie chciałam . Napięcie trzymające przez cała książkę .Ksiażka wzbudza bardzo różne  emocje , uczucia  nie którym nie przypada do gustu a niektórych rozwala emocjonalnie . Osobiście bardzo się cieszę że mogłam  zapoznać sie z pierwszymi tomami seri Driven i już zabieram się za kolejny tom trzeci . 
Książka wzbudziła we mnie tyle emocji że napewno długo  o niej nie zapomne . 

























Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Helion . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz