środa, 10 sierpnia 2016

K. Bromberg - Driven - Namiętność silniejsza niż ból I tom trylogii

Główna bohaterka Rylee Thomas ma za sobą cieżkie dwa lata , które spędziła na upożadkowaniu traumatycznych wspomnień z wypadku samochodowego .  Gdy w dniu swojego ważnego dnia licytacji randek z których pieniądze trafią na Dom zatrzaskuje się w kantorku gdzie znalazła się by znaleść tabliczki do licytacji wspomniena dają górę , postanawia się ogarnąć i próbuje się wydostać gdy nagle otwierają się dzwi i wpada na niego . Przystojnego meżczyzne Caltona Donavana  kierowce rajdowego .   Calton jest przyzwyczajony do tego  , że gdy tylko coś lub kogoś chce dostaje to   jest  lekkomyślny ,  zbyt często jest na granicy braku kontroli . Ale postanawia coś zmienić  chce zabiegać o Rylee a także zmienia zdanie na temat relacji damsko męskich.  
Czy pożadanie  oraz namiętność nimi zawładnie ? czy trafią w swoje ramiona ? Czy Rylee poradzi sobie gdy odkryuje mroczne sekrety  jego zranionej duszy ?




Czytając pierwszy tom serii nie myśłałam że mnie tak pochłonie szybko  , to kolejny erotyk który mną zawładnoł .
To moja pierwsza przygoda z tą autorką ale czy ostatnia ? Zdecydowanie sięgne po następne tomy serii z ciekawości !! :)
Bałam się że po ostatnim erotyku  moj niedosyt który wciąż sczuje nie pozwoli mi się przekonać do tej książki ale naszczęście tak się nie stało i po raz kolejny zostałam rozwalona emocjonalnie przez autorkę i jej bohaterów  i mam nadzieje że kolejne części mnie mocniej rozwalą ! 
Cieszę się że nie muszę czekać na następne tomu długo tylko mam je na półce i odrazu się mogę za nie wziąść . 



Erotykom mówię tak !  Rozwalajcie mnie emocjonalnie  tylko może nie tak odrazu :) Chce jeszcze  !! idę czytać następny tom .  A wy czytaliście serie Driven ?




Za możliwość poznania twórczości K. Bromberg i pierwszego tomu serii dziękuję wydawnictwu Helion .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz