czwartek, 28 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca - Lipiec

W tym miesiącu sporo się działo .  Przeczytałam łącznie 11 książek + tomik poezji + przesłuchałam dwa audiobooki .  :
* Szymon Nowak  - Dziewczyny Wyklęte I i II część ,
* Katarzyna Bonda - Polskie Morderczynie ,
* K. N. Haner - Sny Morfeusza ,
* Wanda Szymanowska  - Lardżerka  , Zielone Kalosze , Niebieskie Sandały ,
* Aleksander Jurewicz - Lida ,
* Robert Marshall - W kanałach Lwowa ,
* Laurelin Paige - Uwikłani Pokusa ,
* Jacek Getner - Pan Przypadek i Celebryci ,
* Magdalena Panek - Przedsionek Nieba ,
* Dorota Schrammek - Wiatr Wspomnień  .

Przerowadziłyśmy z Grażyną z  Czytaninka 4 wspaniałe wywiady z :
 Skarlet Albert ,
 Agnieszka Lingas-Łoniewska Pisarka ,
K.n. Haner  ,
* Augusta Docher

Za co serdecznie dziękujęmy autorką za  poświęcony czas :)

W lipcu  zdobyłam również ciekawe współprace takie jak  z Wydawnictwo Latarnia , Wydawnictwo Kobiece , Wydawnictwo Helion .
A także z autorami  z Wanda Szymanowska , Magdalena Panek  za co dziękuję za zaufanie ! :)

Jak co miesiąc od czerwca ukazują się w naszej rubryczce wywiady ,  propozycje premier , ciekawostki książkowe za co serdecznie dziękujemy z Grażyną   Pani Krystynie Boczar - Różewicz która publikuje zawsze naszą rubryczkę i wam czytelniką bo kupujecie DPS i go czytacie :)
Na Zaczytana na blogu pojawił się w tym miesiącu konkurs gdzie do wygrania były 3 egzeplarze e-booka Konrada Sikory - " Napisani na ścianach "  , na fanpage była też mała weekendowa rozdawajka z książką niespodzianką , Obecnie również jest konkurs który trwa do 08.08 do godziny 23.00
Również wziełam udział w dwóch Book Tour orgaznizowanych przez Ole z Stan Zaczytany oraz Kasię z Poligon Domowy .

3 komentarze:

  1. Gratuluję udanego miesiąca. Życzę, żeby następny był równie owocny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no Claudio działo się u Ciebie ale przecież o to chodzi. Ja ostatnio troszeczkę się rozjeździłam ,ale staram się zaglądać tu i tam,aby nie wypaść z "obiegu"....co się dzieje. Kończę czytać sagę "Huczmiranki" i sama nie wiem na co następne się zdecydować,mam na stosiku 5 różnych tytułów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że miałaś udany miesiąc :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń