środa, 21 września 2016

Sylvia Day - Mąż , którego nie znałam

Isabel . lady Pelham i Gerard Fanlkner , markiz Grayson to najbardziej skandaliczna para w Londynie. Tworzą trwały związek , z bezpiecznie ulokowanymi uczuciami łączy ich także duży apetyt seksualny .Ich stanowcze postanowienie by się w sobie nie zakochać , tworzenie tym samym małżeństwa z rozsądku idealnego to dobry układ ale na jak długo ? 
Czy Gerardowi  i Isabel uda się zawładnąć swoimi uczuciami ?




Książka jest seksowna i podniecająca  bardzo szybko się ją czyta i nie ukrywam wypieki na twarzy się pojawiały .  Jest napisana bardzo odważnym językiem pełna zmysłowości , kipi seksem i soczystymi scenami erotycznymi . Ostatnio wybieram same sobre pozycje książkowe które tak potrafią mną zawładnąć , moimi emocjami że tylko się zachwycam . Nigdy nie miałam styczności z twórczością autorki lecz dużo o niej słyszałam i o jej książkach , nie sięgalam po nie bo się bałam czytać książki tak emocjonalne w których kipi od seksu lecz  się przekonałam i większość nich potrafi tak mną zawładnąć że serce mam w  drobnych kawałeczkach . 
Pewnie się zastanawiacie Zaczytana ma same dobre recenzje jedną tylko negatywną ale powiedzcie sami jak nie dawać doskonałych recenzji kiedy się ma w rękach i czyta tak dobre książki ? Napewno przyjdzie czas że będzie wiecej negatywnych opini ale narazie skupiam się na książkach które do mnie mówią " czytaj mnie " . Chcę jeszcze takich dawek emocji !! 


































Za    możliwość przeczytania  książki dziękuje wydawnictwu Helion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz