poniedziałek, 19 września 2016

Krystyna Śmigielska - Z twojej winy


Marta po wielu latach związku z toksycznym mężem postanawia się uwolnić od niego . Kobieta ma dość życia z mężem żadnego władzy , jej życie przy boku kochającego męża i spokój to tylko pozory. Liczne szantaże , groźby , niewyrównane porachunki motocyklowe i przesłuchania tak wygląda życie Marty Grawskiej . Miała dość bycia posłuszną żoną uległą panią domu , wybrała inaczej ale czy lepiej ?  Czy można stworzyć szczęśliwy związek , kiedy definitywnie nie zamkneło się poprzedni ?  Ile jest warta miłość która z góry jest skazana na niepowodzenie ?









Bohaterowie tej powieści nie mają lekkiego i łatwego życia  , a także łatwych wyborów . Życie nie należy do łatwych . .... mimo swoich problemów bohaterowie się nie poddają .
Książka jest bardzo dobrze napisana i szybko się czyta , bardzo szybko przy książce upływa czas  nawet nie wiem kiedy ją skończyłam . Zaczełam ją czytać a kilka godzin później już ją zamykałam z powodu że się skończyła  .Historie  życia w toksycznych związkach są coraz częściej  nawet nie dostrzegamy że to właśnie za naszą ścianą może  ktoś żyć w takim związku z toksycznym mężem lub żoną . Cieszę się że autorka obdarzyła mnie swoim zaufaniem i dzięki temu mogłam przeczytać tą książkę , przy zimowych długich wieczorach pewnie nie raz jeszcze do niej powróce . 































Za   możliwość przeczytania książki dziękuje samej autorce .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz