wtorek, 20 września 2016

Laurelin Paige - Uwolnij mnie - Seria Połączeni

Gwen główna bohaterka osiągneła sukces zawodowy  zarządza jako menager w najpopularniejszym klubie nocnym w Nowym Jorku , jest singielką . Życie nigdy Gwen nie rozpieszczało a przeszłość nie pozwalała o sobie zapomnieć  .Młoda kobieta lubi sytuacje które może kontrolować , ale to co się zdarzy kompletnie ją zmieni . Jej życie zmienia się gdy w klubie w którym pracuje poznaje JC. On chce zburzyć mór , którym od lat ona się otacza , postanawia dać jej wolność ale także nieograniczoną rozkosz . Czy układ który z pozoru jest łatwy wygra ? Czy sex bez zobowiązań wystarczy tej dwójce ? Czy Gwen otworzy się na prawdziwą miłość ? Czy Gwen będzie mogła polegać na JC ? 








Czytając książkę rodzi się dużo pytań , emocji  nie na wszystkie pytania mamy odrazu odpowiedzi . Cieszę się na drugi tom tylko nie wiem czy zdołam wytrzymać i się doczekać na niego . Gdy usłyszałam że Laurelin Paige szykuje nową zmysłową serie to się przestraszyłam i bałam się po nią sięgnąć bo nie wiedziałam czy będzie równie dobra czy poprzednia . I powiem wam że bardzo mile jestem zaskoczona bo seria Połączeni również mną zawładneła i rozwaliła na bardzo małe kawałeczki które trudno jest poskładać.Książka jest pisana bardzo dobra , wymiękłam przy niej a te nie które dialogi ah !  I jak tu teraz po takim rozwaleniu emocjonalnym czekać na kolejny tom który nie wiadomo kiedy się pojawi w Polsce ? 
Chce jeszcze takich dawek emocji w książkach !!!!








Za możliwość przeczytania książki dziękuje wydawnictwu Kobiece .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz