sobota, 30 września 2017

Elżbieta Kosobucka - Mój Pomysł Na Życie

Powieść, która zaprasza kobiece serca do podążania własną drogą, odkrywania siebie.







Melody Sawicka, odnosząc spektakularne sukcesy, pnie się po szczeblach kariery w bankowości. Bohaterka otoczona gronem przyjaciół tryska energią i nowymi pomysłami. W niesprzyjających okolicznościach spotyka intrygującego biznesmena, Pawła Baryckiego, który wprowadza zamieszanie w jej uporządkowane dotąd życie.




Kiedy wydaje się, że ostatni puzzel trafił na swoje miejsce, do układanki wkrada się niechciany element. Młoda kobieta odnajduje szczęście Tam i Wtedy, gdy myśli, że wszystko jest stracone...


Powieść Mój pomysł na życie jest, powieścią ciekawą, interesującą, troszeczkę tajemniczą, emocjonującą.

Jest to powieść w gruncie rzeczy o silnej, spełniającej się kobiecie, u której w pewnym momencie przychodzi burza wydarzeń, uczuć, z którymi nie zawsze umie sobie poradzić. A to wszystko dzięki pewnemu mężczyźnie Pawle Baryckim. 




Czy Melody uda się odzyskać swoje poukładane życie ? A może ta przygoda pokaże jej nowe życie, lepsze ? 

Czy Melody poradzi sobie ze zmianami w swoim poukładanym życiu ?




Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autork przyznam się, że przygoda była bardzo ciekawa i interesująca. Mam nadzieje, że jeszcze nie raz będę mogła sięgnąć po twórczość Pani Elżbiety.

Z przyjemnością polecam wam powieść Mój pomysł na życie, ponieważ każda z nas go posiada, nie zawsze w stoo procentach go razlizujemy, ale dzięki tej powieści możemy dostrzec  siłę, jaką nam czasami brakuje.




Dlatego drogi/ droga czytelniku / czytelniczko ta powieść jest właśnie dla Ciebie ! To jak sięgniesz po Mój pomysł na życie?

































Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce oraz wydawnictwu Videograf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz