niedziela, 24 września 2017

Alina Białowąs - Zostań ze mną, Karolino

Czy wiem, jak niewyraźna jest granica między tym, co jest słuszne, a tym, co jest błędem ?







Kiedy dotychczasowe życie Karoliny zaczyna się rozpadać, kobieta jest skłonna obwiniać o to wszystkich oprócz siebie.

Jej związek z Rafałem stoi pod znakiem zapytania, przyjaciółka od kilku dni nie daje znaku życia, a rodzinne niedopowiedzenia i tajemnice mają coraz gorszy wpływ na relacje Karoliny z rodzicami. W dodatku były mąż postanawia z rozmachem ponownie wkroczyć w jej życie. Karolina przekonuje się, że dorosłość i dojrzałość to dwa zupełnie różne przymioty. 




Może to już najwyższa pora, żeby przestać kierować się jedynie emocjami? Może dłoń wyciągnięta w stronę najbliższych będzie w stanie wszystko naprawić ?



Zostań ze mną, Karolino jest to trzecia część serii o losach rudowłosej Karoliny.

Jest to piękna, ciekawa, ale też dużo tajemnicza seria. Przyznam się, że to chyba była jedna z najlepszych serii czytanych w tym roku, nie tylko zaciekawia swojego czytelnika oraz wciąga. 

Bardzo się cieszę, że,miałam okazję poznać od początku losy Karoliny i uczestniczyć w jej życiu w powieści.

Przyznam się wam szczerze, że nie wiem jak szybko mi zlecił czas, podczas czytania książek. Trzecia część mam nawet wrażenie, że jest jeszcze lepsza niż dwie poprzednie. Jeszcze bardziej emocjonalna niż poprzednie. Rozwalona emocjonalnie byłam jeszcze, mam wrażenie, że trzymają się.




Dlatego z przyjemnością was zachęcam do zapoznania się z powieścią Zostań ze mną, Karolino oraz z cała serią o losach Karoliny.








Za możliwość przeczytanie powieści dziękuję wydawnictwu Replika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz