piątek, 3 marca 2017

Karolina Szewczykowska - Druga Strona Miasta

Każda rodzina ma swoje tajemnice. 







Co łączy dwie kobiety, które giną niemal w tej samej chwili? Dlaczego policjant strzela do swojego syna? Kim jest zagadkowy mężczyzna, który postanowił zostać bogiem? Czy wart wiele milionów koncern farmaceutyczny skłóci rodzinę i pokaże jej prawdziwe oblicze ?




Zagadkowa śmierć obiecującej aktorki Luizy Orłowicz szokuje rodzinę i znajomych. Ciało przypomina obraz Toulusa-Lautreca. Sprawą jej morderstwa zajmuje się duet starych przyjaciół- prokurator Aleksander Zawadzki oraz były policjant Modest Tokaj. Przypadkowa zbrodnia? Ofiara szaleńca? A może Luiza sama była sobie winna? Tropy prowadzą do wydarzeń z przeszłości, za które wszyscy muszą zapłacić...







Powiem wam, że książka Druga Strona Miasta jest bardzo ciekawa, a także zagadkowa. Spędziłam przy niej bardzo miło czas, przyznam wam że ten dreszczyk mam dotąd.

Marek Harny napisał że książka jest niepokojąca. Naprawdę niepokojąca ! I tu się z tym zgadzam jest niepokojąca, trzyma w napięciu swojego czytelnika. Ja uwielbiam czytać kryminały, ich zagadkowość, przewidziane zbrodnie, coraz to nowe informacje , które wychodzą na światło dzienne. Dawno nie czułam takiej niepewności, dreszczyku, a przede wszystkim niepokoju jak dalej potoczą się losy z każdą stroną zadawałam sobie coraz więcej pytań. Książka z pewnością jest wciągająca , czytając nie chcemy się z nią rozstać.Spędziłam z nią cały jeden dzień i nie żałuję że sięgałam po książkę Karoliny Szewczykowskiej-Druga Strona Miasta książka naprawdę jest warta, by ją przeczytać, by po nią sięgnąć, a nawet zakupić.




Z przyjemnością polecam wam  książkę, ja z pewnością nie raz się w niej jeszcze zatracę.


A ty jesteś gotowa/ gotowy, by po nią sięgnąć i ją przeczytać ?

Czy dasz się przenieść w świat książki Druga Strona Miasta ?




Zaczytana wam poleca książkę i czeka na wasze opinie co do tej książki.



Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorce , a także wydawnictwu Prószyński i S-ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz