wtorek, 15 listopada 2016

Tara Sivec - Niezbyt Grzeczna Rzecz o Miłości - Seria Pokusy i Łakocie

Claire to dziewczyna, która ma pasmo nieszczęśliwych pomyłek. Była studentką , w wieku dwudziestu lat nie przypuszczała, że jej życie się tak diametralnie zmieni. A to wszystko za sprawą jednej nocy w towarzystwie tyle, co poznanego mężczyzny. 

Nad ranem, gdy się obudziła obok niego, uciekła pozostawiając rodzące się uczucie. 

Kilka miesięcy później na świat przyszedł owoc tamtej nocy Gavin. Claire od zawsze marzyłaby mieć swój mały sklepik ze słodkościami, po jakimś czasie postanowiła wraz ze swoją przyjaciółką taki otworzyć. Lecz myślami zawsze wraca do tamtej nocy, do tamtego mężczyzny , który tak bardzo zmienił jej życie. Nie jest świadoma, że On po tamtej nocy próbował ją odnaleźć . Życie prowadzi nas przez różne ścieżki i zbiegi okoliczności, aż w końcu dochodzi do wyczekiwanego spotkania.









Książka jest bardzo dobra, przyjemnie się ją czyta. Pochłania swojego czytelnika  tak bardzo, że nawet nie wiedziałam, kiedy ją skończyłam tak szybko zleciał mi czas .

To pierwszy tom niezwykłej historii Claire i powiem wam, że mnie zachwycił . Historia jest słodko -gorzka , a także odnajdziemy w niej sporą dawkę romantycznego humoru . Ja spędziłam przy niej idealny wieczór przy piecu , z gorącym kubkiem czekolady . I wchodziłam bardziej w historię głównej bohaterki , czasami byłam zła za jej kroki , a czasami byłam szczęśliwa . 

Uwielbiam czytać książki, które mają swój ciąg dalszy jako seria czy nawet trylogia , wtedy pytania, które mi się tworzą w głowie i może czasami nie są odpowiedzią od razu zawsze w którejś części zostaną odpowiedziane . Dobrze, że mam na półce drugi tom, bo nie wiem, czy udałoby mi się wytrzymać dopóki by był wydany . 

Zachęcam was do sięgnięcia po tą niezwykłą serie, bo nie tylko się nią zauczorczycie, ale także  poznacie też jej słodki smak .





























Za  możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Helion.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada, sądząc po recenzji. Chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń