czwartek, 17 listopada 2016

K . N. Haner - Na Szczycie. Gra o Miłość

Wakacje Rebeki i Sedrika dobiegają ku mety. Powrót do rzeczywistości może okazać się bardzo bolesny dla Rebeki. Jak poradzi sobie z rozstaniem z ukochanym mężczyzna ? Czy przeszłość i wspomnienia okażą się przeszkodą do szczęścia i miłości ? 

Uczucie Rebeki i Sedrika po raz kolejny wystawia ich na próbę, na falowanie po morzu pełnego przeszkód, które nie zawsze zwycięża. Czy tej dwójce się uda ? Wróg nigdy nie zapomina o nas, a demony przeszłości nigdy nie śpią i nie pozwalają nam tak łatwo odejść. Czasami trzeba postawić wszystko na jedną stawkę, w tej historii największą stawką jest miłość. 







Na Szczycie. Gra o Miłość jest to kontynuacja, szalonej, a także porywczej miłości.


Przyznam się, że jestem fanką autorki i czekałam z niecierpliwością na drugą część historii związku tych dwojga, każda jej książka powala. Ale z tą częścią mnie nie powaliła tylko rozwaliła tak emocjonalnie, że czytając ją płakałam. Autorka funduje nam dość dużą dawkę emocji. W książce nie tylko znajdziecie pełen namiętności , pożądania sex ,górują tam przede wszystkim dobre emocje. K. N. Haner potrafi zawładnąć swoim czytelnikiem i wcale się nie boi tego robić. Jej styl jest niesamowity, świeżość, i charakter obłędny, nie boi się pisać odważnych scen i chyba każda z nas ją za to uwielbia. 

Jestem zachwycona drugim tomem i z całego serca mogę wam polecić książkę, sięgając po nią nie tylko spędzicie przyjemnie wieczór, ale także bardzo emocjonalnie.










1 komentarz:

  1. Oj zachęciłaś mnie tą recenzją :) jutro będę w bibliotece ciekawe czy mają :P

    OdpowiedzUsuń