poniedziałek, 14 listopada 2016

Say It - Paula Bartosiak

Natt pod wpływem swej siostry i jej zabiegów zmienia się o 180 stopni w atrakcyjną młodą kobietę. Nie jest świadoma tego, co szykuje dla niej los, nie podejrzewa, że oprócz ładnych ubrań, kosmetyków przejmuje także jej ukochanego Jaysona. A także że przypadkowo poznany chłopak o imieniu Dylan zostanie jej najbliższym przyjacielem. Gdy Nagle związek z Jaysonem wydaje się nie mieć szans i może nie przetrwać,Natt dostrzega, że te kłopoty są niczym, błahostką wobec dramatu, jaki dotknął Dylana. 

Dziewczyna nie tylko musi poradzić sobie z toksycznym związkiem , lecz też pomóc przejść przez piekło swojemu przyjacielowi. Uświadamia sobie, że nie na wszystko możemy mieć wpływ a takżę, że szczęście i ból potrafi dzielić jedna sekunda.







Książka wywołuje dużo emocji, rozdziela czytelnika między jednym bohaterem a drugim. W niektórych momentach zastanawiałam się, który bohater bardziej mnie denerwuje, a który mniej. Bardzo dobrze i przyjemnie się ją czyta, jest lekka, lecz też ze smakiem goryczy życia. Często mam tak, że książki wzbudzają we mnie sporo emocji, ale chyba żądna jeszcze aż takich, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. 

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki i powiem wam, że jestem pozytywnie zaskoczona . Styl autorki, mimo że to dopiero debiut jest nieziemski ! Nie tylko urzekł mnie styl autorki, ale taka świeżość, niezwykłość książki w stylu, dialogach, w samym przekazaniu nam historii głównych bohaterów. Z czystym sumieniem mogę wam polecić książkę Pauli Bartosiak-Say it. I nic tylko czekać na kolejne książki autorki.





 Za    możliwość przeczytania książki dziękuję autorce  .

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i życzę kolejnych równie miłych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń