piątek, 21 października 2016

Polski BookTag






















( zdjęcie z prywatnych  zdjęć Zaczytanej  . A na nim kawałek Malowniczej Dukli )


Zapraszam na Polski BookTag , do którego nominowała mnie Monika z Książkowy świat  Moniki .


1. Ulubiona polska książka.
Ulubiona hmm . Agnieszka Lis - Pozytywka lubie do niej wracać  i często to robie .


2. Ulubiony polski autor.

Dość trudne dla mnie pytanie  . Lubie dużo polskich autorów dlatego nie mogę się zdecydować na jednego .

3. Ulubione Wydawnictwo.
Kobiece , Editio / Helion 


4. Lubiany przez ciebie klasyk napisany przez Polaka/ Polkę.
 Zdecydowanie   „Lalka” Bolesława Prusa. 

5. Polski gniot.

hmm dużo ich jest i nie umiem jednego wybrać .


6. Która polska okładka podoba ci się bardziej niż jej zagraniczny pierwowzór.
Ciężki wybór i nie umiem tak wybrać na szybko .

7. Jaka książka według ciebie powinna pozostać w oryginalnej okładce?
Jak dla mnie jest ich sporo i długo można by tak było wyliczać . ;)

8. Na jaką polską premierę aktualnie oczekujesz?
Zdecydowanie na Edyta Kowalska - Ścieżki Przyszłości , na K.N. Haner - Na szczycie 2. Gra o miłość ( która ma premierę w tym miesiącu ) i na Aleksandra Szoć - Ostatni Oddech .

9. Wolisz krakowskie czy warszawskie targi książki?
Niestety nie miałam okazji być ani tu ani tu z powodów osobistych lecz  bliżej mi do Krakowa niż do Warszawy . 

10. Wymień swoich ulubionych polskich booktuberów/ blogerów książkowych.
Na blogi swoich koleżanek / kolegów a także innych osób  zaglądam często  i powiem wam że wszystkie są moje ulubione i nie umiem tak wybrać z marszu kilka  . A booktuberów oglądam rzadko  więc nie mam swoich ulubionych .

Nominuję:
1. Książkowa Dusza , 
2. Zagubieni w świecie książek 
3 . Lottaczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz