czwartek, 6 kwietnia 2017

Anna Karpińska - " Księgarnia pod fliskiem" - Odnajdę Cię

Dwie Kobiety, Jedna Decyzja i Historia, Która Poruszy Serce Każdej Czytelniczki.







Dagmara po śmierci matki otrzymuje w spadku nie tylko prowadzoną przez nią przez wiele lat Księgarnię pod Flisakiem, ale również list, z którego dowiaduje się, że została adoptowana. Po rozwodzie postanawia wraz z dziećmi przeprowadzić się do rodzinnego Torunia i przejąć księgarnię. Tylko jak zrealizować marzenia w nowym życiu, gdy dopada nas stare ? 





Odnajdę Cię jest to pierwszy tom nowego cyklu „Księgarnia pod Flisakiem” napisanym przez autorkę. Wiemy, że drugi jest w trakcie przygotowania i będzie nosił tytuł „Zostań ze mną”

Przyznam się wam, że to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki i jestem mile zaskoczona. Książka jest przyjemna, wzruszająca, lekka, posiada nutkę świeżości, inności i to jest w niej najpiękniejsze. Książką jest bardzo dobrze napisana i może też dlatego tak wzrusza swoje czytelniczki ?

Przyznam się, że w niektórych momentach łza mi poleciała. Ale to raczej scaliło moją opinię o książce. Ja już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Kolejnego spotkania z Dagmarą z jej losami oraz z twórczością autorki.

A ty skusisz się, by sięgnąć po twórczość Anny Karpińskiej ? A może już to zrobiłaś/ eś ?

Z Przyjemnością mogę polecić wam pierwszy tom Odnajdę Cię, zatracicie się przy nim i tego wam życzę.





Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz