czwartek, 2 lutego 2017

Dawid Waszak - Czerwień Obłędu

Dorian miał wszystko-młodą piękną żonę, dom w dobrej dzielnicy Jarocina, zdolnego syna, udany seks, ciekawą pracę i poukładane życie.







Nagle jego świat legł w gruzach -runęło wszystko, co do tej pory było dla niego ważne. I nie spowodował tego żaden kataklizm, a samospełniające się wizje, które wtargnęły w jego uporządkowany świat.




Spokojny dotąd mężczyzna uwikłany zostaje w pasmo nieprzewidzianych sytuacji, które zapowiadają tragedię. 

Co z tym wszystkim ma wspólnego kobieta w czerwonej sukni ?







Książka jest krótka i mimo że jest bardzo ciekawie napisana mi czegoś w niej brakuje. Przy Czerwieni Obłędu spędzicie na pewno jeden długi wieczór , mimo to ja dostrzegłam mały mankament powtórzenia. Autor posiada lekkie pióro, książka owszem jest wciągająca, ale czegoś mi tak brakujey . Brakowało mi na pewno przeniesienia w świat głównego autora, by poczuć się tak jak on, brakowało mi też takiej iskierki. Mimo to książka posiada też swoje dobre strony, okładka daje dużo do myślenia i sama w sobie nas przyciąga, by sięgnąć po tą powieść. Autorowi udało się stworzyć bardzo  realistyczny obraz świata, w którym jest Dorian.




By się przekonać czy mam rację musicie sami sięgnąć po powieść Dawida Waszaka. Ja za niedługo jeszcze raz sięgnę po tą powieść, by się przekonać czy dalej mam takie odczucia, może to jest kwestia przesycenia dobrymi książkami, może za szybko po Czerwień Obłędu sięgałam, a może odczucia pozostaną takie same. 







Dlatego sięgnijcie sami po powieść Czerwień Obłędu, by móc się przekonać czy wam spodoba się ta książka.




























Za możliwość przeczytania książki dziękuję autorowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz