sobota, 31 grudnia 2016

# Podsumowanie roku 2016 #

Rok 2016 był dla Zaczytanej bardzo zaskakujący, nieprzewidywalny, a także bardzo szybko, ponieważ ani się nie obejżałam, a już się kończy. Przez ten rok uzyskałam dużo najważniejszych dla mnie współpracy z takimi wydawnictwami jak: Wydawnictwo Kobiece, Latarnia, Helion/Editio Red, Wielka Litera, Nova Res, a także z gazetą lokalną Dukielski Przegląd Samorządowy gdzie są ukazywane premiery książkowe oraz wywiady, które przygotwywuje wraz z Grażyną z Czytaninki.

Poznałam przez ten rok bardzo miłych, przesympatycznych autorów, autorki, z którymi podjęłam współprace: Skarlet Albert, K.N. Haner , Anna Dąbrowska,K. C. Hiddenstorm, N. Coori, Agnieszka Lis, Alicja Flis, Edyta Kowalska, Anna Sakowicz, Natasza Socha Dorota Schrammek oraz wiele innych, strony by zabrakło jakbym miała wszystkich wymieniać. 

4 stycznia 2016 roku zaczęła się moja przygoda z fan page Zaczytana, mimo to wiele autorów nie bało się zaufać młodej dziewczynie bez bloga i dopiero wkraczającej w świat blogosfery.




Dzięki fan page Zaczytana poznałam kilka blogerek prze kochanych, miłych, na które zawsze mogę liczyć i są zawsze przy mnie <3. Dziękuję dziewczyny, że jesteście, nawet jeśli krzyczycie wiem, że to mi potrzebne, by mnie zmotywować. Dzięki wam i jednej przesympatycznej autorce założyłam w lipcu bloga i mimo moich zwątpień, by usunąć bloga dalej tu jestem ! 

W 2016 roku również Zaczytana osiągnęła swoją pracą, czasami (ciągłego czytania i stawiania książek ponad wszystko i wszystkich) ciężką pracą kilka patronatów, które dla mnie są nagrodą za cały rok pracy.

Wraz z Grażyną z Czytaninka stworzyłyśmy dużo wywiadów z autorkami, autorami, które nie tylko ukazały się w lokalnej gazecie Dukielski Przegląd Samorządowy (DPS) , lecz także gościnnie w gazecie Dębina (gazecie lokalnej Krościenka Wyżnego).
Największą dla Zaczytanej nagrodą były również recenzje, wywiady, które wydawnictwa opublikowały na swojej stronie. To największa nagroda dla blogerki, gdy widzi swoją recenzję, swój wywiad na stronie wydawnictwa. Chciałabym wam podziękować za ten rok wspólnie spędzony z wami czytelnikami, autorami, wydawnictwami, bo gdyby nie wy nie byłabym dziś w tym miejscu, gdzie jestem teraz. Wiecie również że od niedawna Zaczytana ma również swoją adminkę Donatę, gdyby nie ona nie wyrobiłabym się dla was z postami na czas, ponieważ od niedawna wróciłam do szkoły i mam mniej czasu. 

Dziękuję, że jesteście bo jest tu dziś was 796 osób i wyświetleń na dzis. Zaczytana ma 12992. 

Dziękuję za waszą motywację , za wasze kartki na święta, kartki urodzinowe (które biorą udział w konkursie urodzinowym) pokazujecie mi, że warto to robić ! Warto realizować swoje marzenia i robić coś z pasją i miłością <3.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz