czwartek, 29 grudnia 2016

Katrin Lange - Serce z popiołu

Juli nie może pojąć tego, iż Charlie żyje. A Dawid nie musi się już obwiniać.

On i Juli mogliby żyć długo i szczęśliwie tylko co stoi na przeszkodzie ? Charlie porusza niebu i ziemie, by odzyskać byłego narzeczonego, a natomiast duch Madeleine Bower coraz bardziej wpędza Juli w obłęd. 

Dawid widzi tylko jedno rozwiązanie, by uchronić ukochaną, rozstanie. Gdy wizje Juli stają się coraz bardziej przerażające, postanawia skończyć z klątwą raz na zawsze. Nawet gdy będzie musiała poświęcić wszystko. Jak potoczą się losy Juli i Dawida ? Czy ich miłość, związek przetrwa ? A może wygra Charlie ?






Serce z popiołu jest to trzecia część niezwykłej powieści Kathrin Lange. Niestety nie miałam okazji jeszcze przeczytać poprzednich dwóch części, lecz w najbliższym czasie to nadrobie. To moje pierwsze spotkanie z autorką i powiem wam szczerze jestem zaskoczona, bardzo pozytywnie. Książkę bardzo fajnie mi się czytało i pochłonęłam ją w jeden dzień. Posiada również dużo pozytywnych emocji, choć załuje, że moja przygoda zaczyna się od końca. Osobiście jestem zadowolona, że sięgnęłam po  książkę, z przyjemnością mogę wam ja polecic, bo naprawdę jest tego warta.Książka jest bardzo dobrze napisana, nie nudzi czytelnika a także szybko nim zapładnia oczywiście w pozytywny sposób.

A ty lubisz jak autor poprzez swoje powieści tobą zawładnie ? Czy skusisz się, by sięgnąć po tą książkę ?


Ja z przyjemnością przeczytam poprzednie części a ty przeczytasz całość ?

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Businnes and culture.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz