piątek, 16 grudnia 2016

Magdalena Kozioł - 52 Kolory Życia

Sally młoda, zdolna, a także ambitna dziewczyna. Wraz z Tomaszem tworzą na pozór idealną parę, tworzą mocny i szczery związek, któremu nic na drodze nie stanie. Zaś druga para Jacek i Aneta trwają w związku małżeńskim, a owocem ich miłości oraz związku jest mały Staś. Te dwie pary coś musi połączyć. Co ich połączy i jak ? Czy na pewno ich musi połączyć ? Tego dowiecie się możecie sięgając po 52 Kolory Życia.




Powieść 52 Kolory Życia jest to debiutancka książka. Autorka wydała ją na własną rękę, posiada bardzo dobry styl. Książka, jak i historia głównych bohaterów jest bardzo wciągająca, dobrze mi się ją czytało. Autorka w dobry sposób przekazuję cała historię swojemu czytelnikowi. Magdalena Kozioł z delikatnych, pełnych uczuć uniesień przechodzi zarazem w zaskakujące dla czytelnika zwroty akcji. To właśnie tym buduje idealne relacje między osobą po drugiej stronie książki, jak i głównymi bohaterami. Od razu mam ochotę sięgnąć po kolejne tomy. 52 Kolory Życia miałam okazję przeczytać dzięki book tour organizowanym przez Kasie z Poligon domowy. I powiem wam, że to był naprawdę dobry wybór. To kolejna książka, która uświadamia mnie bym częściej sięgała po książki polskich autorów. W book tour jest dołączony także drugi tom powieści , z czego ogromnie się cieszę. 

Ta powieść jest bardzo ciepła, czyta się ją z dość dużym zaciekawieniem. Dzięki niej możemy dostrzec jak nie obliczalne potrafi być życie. Książka, mimo że jest króciutka, nie oznacza, że szybko o niej zapomnimy. Powiem wam, że żałuje iż tak szybko skończyła się moja przygoda z pierwszą częścią. I mam nadzieję, że wkrótce jeszcze się z nią spotkam.


Zachęcam do sięgnięcia oraz zakupu książeczki 52 kolory życia, naprawdę warto jest przeznaczyć na nią pieniążki oraz mieć ją w swojej biblioteczce. Ja osobiście na pewno sobie każdy tom sprawie i przeczytam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz