sobota, 5 listopada 2016

Coffee BokTag

Zapraszam was na Coffee BookTag do którego zostałam nominowana przez Michaline z Papierowy bluszcz za co serdecznie dziękuję :)




Flat white – książka, która nigdy się nie nudzi
jak dla mnie to książka Rachel Van Dyken - Utrata 



Czarna – książka, do której ciężko się zabrać, ale ma rzesze fanów
Hmm. Mam sporo takich książek  , do których cieżko jest mi się zabrać ale  na tą chwilę obecnie to chyba Epos - Dolina Śmierci - Konrad Sikora 


Cappuccino – książka będąca damskim klasykiem
W tym przypadku  jak dla mnie Damskim Klasykiem jest Sex w wielkim mieście :)


Gorąca czekolada – książka, która rozgrzewa serducha
Jak dla mnie zdecydowanie seria Uwikłani <3 


Mieszanka idealna – książka, która usatysfakcjonował cię pod każdym względem
Jak dla mnie są to dwie serie Uwikłani i Seria Zatraceni




Starbucks – książka, która jest wszędzie, ale na to nie zasługuje
szczerze to ja jeszcze takiej książki nie odnalazłam :)


Bezkofeinowa – książka, od której oczekiwałaś więcej

Finezja uczyuć 


Caramel Macchiato – książka, której popularność wzrasta podczas świat i wakacji

Jak Michalina stwierdzam Opowieść Wigilijna Dickensa 

Podwójne espresso – książka trzymająca w napięciu
Dotyk Północy 


Iced coffee – książka słodka, że aż zęby bolą
Hmmm . nie wiem :D 



Herbata – idealne zastępstwo, serial lub film
hmmm. Zostań jeśli kochasz i  trzy
 Metry nad niebem


Nominuje :
Czytaninka , Zabunieni w świecie książek , Poligon domowy


(Obrazki należa do Michaliny z Papierowy bluszcz i proszę nie udostępniać ich bez jej zgody )

2 komentarze:

  1. obrazki piękne, mam ochotę na espresso czyli Dotyk północy

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i odpowiedzi :) jeszcze nie czytałam Uwikłani chyba czas i pora przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń